Mer i pakken til bedriftene

(Fornebu 3. juni 2013) Telenor gir nå sine bedriftskunder enda mer i Bedriftspakken. Bruk i Norden, fire SIM-kort og høyeste tilgjengelige hastighet inkluderes i pakken.

De nye fordelene kommer i tillegg til det som allerede er inkludert: Taleminutter, SMS og 15 GB data i Norge til en fast pris.

– Disse nyhetene støtter opp om de trendene vi ser i markedet. Stadig flere av våre kunder benytter både PC, nettbrett og inntil flere mobiltelefoner. Med fire inkluderte SIM-kort kan kunden bruke av alt det som er inkludert i Bedriftspakken på alle sine mobile enheter. Helt uten ekstra gebyrer og ekstra abonnement, sier Marina Lønning, markedsdirektør for bedriftsmarkedet i Telenor.

Kundene blir stadig mer bevisste på fart på Internett, og økt bruk setter krav til økte hastigheter. Telenor har derfor inkludert høyeste tilgjengelige hastighet i alle Bedriftspakkene. Og Telenor er fortsatt alene å tilby 4G på mobilen.

– Mange bedriftskunder har hele Norden som hjemmemarked. Derfor inkluderer vi nå også bruk i Norden i Bedriftspakken, slik at kundene kan prate og sende SMS i hele Norden til samme, faste forutsigbare pris, sier Lønning.

Telenor har i tillegg redusert prisen på to av pakkene.

Les mer om Bedriftspakken her.

• Data, telekom, IT

• bedriftspakke