Telias TV-kunder først med å få Prime Video inkludert i Telia Play

Telias TV-kunder først med å få Prime Video inkludert i Telia Play

Telia er første distributør i Norge som inkluderer den populære strømmetjenesten Prime Video til sine Telia Play-kunder. Kundene velger enkelt inn Prime Video gjennom Telia sitt poengsystem.

– Vi jobber kontinuerlig med å tilby våre kunder den beste strømme- og TV-opplevelsen, og håper Prime Video med sitt fantastiske innhold blir godt mottatt, sier Pål Rune Kaalen, leder for privatmarkedet i Telia Norge. – For 30 TV-poeng kan du enkelt velge inn Prime Video direkte i Telia Play via app eller fjernkontrollen, og det helt uten bindingstid.

På strømmetjenesten Prime Video vil Telias kunder kunne se spennende Amazon Originals som Fallout, Road House, LOL og Girls of Oslo, i tillegg til masse andre eksklusive og populære filmer og serier.

Bytt mellom strømmetjenester så ofte du vil
I Telia Play finner du et stort utvalg av det beste innholdet å velge mellom, med mer enn 100 ulike strømmetjenester og TV-kanaler. Som kunde kan du bytte mellom strømmetjenester og kanaler så ofte du vil. Blant de mange strømmetjenestene du kan velge inn finner man blant annet Netflix, HBO Max, Viaplay, SkyShowtime, TV2 Play – og nå Prime Video.

– Som Telia Play-kunde har du alltid TV-poeng inkludert i ditt tilbud, og poengene kan brukes til å fritt velge inn det innholdet du selv ønsker, sier Kaalen. – Via app eller fjernkontrollen kan du bytte fra HBO Max til Viaplay, til Netflix, til Prime Video, og endringene skjer umiddelbart. Enklere og bedre blir det ikke, og du sparer samtidig penger.

Daniel Barhom