Vi lanserer TelluCare - vår nye produktfamilie

Dagens helsevesen er preget av stress og mangel på ressurser. Pårørende kjenner ofte på dårlig samvittighet og bekymringer for sine nærmeste, og de som bor hjemme ønsker å kunne gjøre det så lenge som mulig, selv om de trenger pleie. I Tellu jobber vi hver dag for å løse nettopp disse utfordringene. Svaret vårt er velferdsteknologi. Nå gjør vi det i tillegg enda enklere for deg som kunde, og samler alle våre tjenester på én felles plattform: TelluCare.

TelluCare er vår nye, helhetlige plattform som vil samle alle våre velferdsteknologiske løsninger i ett felles økosystem. Med dette er vi de første i Norge til å samle Digital Hjemmeoppfølging og Digitalt Tilsyn på samme plattform. Ved hjelp av én sikker innlogging og tilgangsstyring får din virksomhet nå tilgang til alle produkter og brukerdata på ett sted. Løsningen er enklere, mer tidsbesparende og øker pasientsikkerheten.

TelluCare er enda et steg i retningen mot en forenklet, trygg og oversiktlig hverdag – for de som gir omsorg, og de som trenger det.

Les mer om TelluCare, her

• Bedriftsinformasjon