Tellu ansetter ny Chief Product Officer – Victor Sànchez Barrera

Victor Sànchez Barrera ansettes som Chief Product Officer i velferdsteknologiselskapet, Tellu. Han besitter mange års erfaring fra ledelse av design- og teknologimiljøer, og har jobbet med blant annet digitalisering, produktledelse, forretningsdesign- og utvikling og prosessledelse.

Tidligere jobbet han som daglig leder og produktsjef under oppbyggingsfasen av digitalprodukt-konsulentselskapet, Skalar, samt ledende design- og techmiljøer som Grid Branding, Teft, Designit og CoWork. Victor har en Executive Master of Management innen innovasjon, samt flere kurs i produkt og designledelse, tjenestedesign, designtenkning og teamledelse.

-Jeg har en lidenskap for produkt-innovasjon, strategi og brukeropplevelser, og har en genuin interesse for cutting-edge produktdesign og teknologi. Jeg ønsker å være en brobygger mellom business, design og teknologi, med sterkt fokus på produktledelse, forretningsutvikling og tjeneste-innovasjon, sier han.

- Jeg gleder meg veldig til å jobbe med flinke mennesker som brenner for velferdsteknologi, og bidra til å skape og videreutvikle produkter som letter hverdagen både for ansatte i helsetjenesten, og deres brukere.

• Bedriftsinformasjon

• digitalt tilsyn
  • pasientmedvirkning
  • iot
  • ehelse
  • digital supervision
  • digital hjemmeoppfølging
  • helseopplysninger
  • helseteknologi
  • digital tillsyn
  • ehealth

Tellu oppstod i sammenslåingen mellom Telenor e-helse og Tellu IOT AS, og har fått med seg det beste fra to verdener: Telenors sterke posisjon i markedet for helsetjenester, og Tellu IOTs ekspertise på plattform og software-utvikling. Sammen har vi som mål å skape løsninger for bedre, mer bærekraftige helsetjenester.

Thomas Andersen

Pressekontakt CFO Chief Financial Officer +47 95130230