Funnemark Larvik er kåret til Norges beste Toyota-forhandler

Ichiban er et japansk uttrykk som betyr "Nummer 1". Hvert år kårer Toyota en forhandler i hvert land i Europa til sitt markeds Ichiban, altså landets beste Toyota-forhandler. Kåringen baserer seg på målinger gjennom hele året relatert til kundeundersøkelser, anbefalingsindeks (NPS), kundelojalitet, markedsandel, rutiner for kundebehandling og forhandlers forbedringsarbeid relatert til kunders tilbakemeldinger.

Funnemark Larvik mottar altså denne gjeve utmerkelsen for sine prestasjoner i 2019 og det er ikke første gang prisen havner i Larvik, de vant også for sine prestasjoner i 2017, 2016 og 2015.

Representanter fra alle Ichiban vinnere blir hvert år samlet på et sted i Europa der de mottar velfortjent heder og ære fra toppledelsen i Toyota Motor Europe. Årets høytidelige begivenhet skjer i begynnelsen av juni i Venezia. Tidligere destinasjoner har vært Lousanne, Roma og Antwerpen. Toyota Norge gratulerer Funnemark Larvik med utmerkelsen.