Nå blir det lettere å lage periodeplaner!

Nå blir det lettere å lage periodeplaner!

Det er en stor glede for oss å kunne presentere et nytt verktøy som vil gjøre planleggingen av TL-aktiviteter langt enklere og gøyere fremover: En digital periodeplanlegger! Gå inn på trivselsleder.no på "min side" og lag din periodeplan!

Trivselsleder er i stadig utvikling og vekst! Og vi forsøker kontinuerlig å lytte til tilbakemeldinger fra alle dere som daglig gjør en fantastisk jobb for å skape en mer aktiv og inkluderende skoledag. Vi vet at tiden er knapp og at dere har mange arbeidsoppgaver i løpet av en hektisk hverdag.

Derfor er det en stor glede for oss å kunne presentere et nytt verktøy som vil gjøre planleggingen av TL-aktiviteter langt enklere og gøyere fremover: En digital periodeplanlegger!

Nå er over 400 leker og aktiviteter katalogisert på en måte som gjør at dere enkelt kan søke dem opp på hjemmesiden! Det er også mange kombinasjonsmuligheter! Huk for eksempel av for "Kin-Ball" (om dere har dette på skolen) og få umiddelbart opp alle aktivitetene dere kan gjøre med denne! Eller huk av både "erteposer" og "stafett". Da kommer flere forslag opp, deriblant "ballsparkeren". Når dere trykker på denne, får dere opp en enkel beskrivelse, tilgang til å laste ned en pdf og til å trykke "legg til i periodeplan". Dere kan enten surfe rundt blant alle aktivitetene og trykke "legg til periodeplan", eller gå rett inn i periodeplanen og finne aktiviteter derfra. Mer utførlig forklaringer på bruksmåter og hvordan dere går frem for å lage en periodeplan, finner dere i denne manualen.

Vi håper at denne periodeplanleggeren vil gi dere økt motivasjon og lyst til å lage spennende og varierte periodeplaner fremover! Lykke til! :)