AVINITY – FOR SKARPE BILDER OG KRAFTFULL LYD

Film og musikkelskere som tar knivskarpe bilder og krystallklar lyd på alvor vil finne akkurat det de leter etter. Nå lanseres Avinity - et nytt premium brand innen kabler for bilde og lyd på det Nordiske markedet. I første omgang blir det fokusert på kabeltypene HDMI, ODT, RCA, Subwoofer og antenne, de er gradert fra høy kvalitet til high-end. Etter måneder med omfattende materialprøving og designstudier er Avinity nå sikker på at alle behov blir møtt. Kablene både høres og ser bra ut. Avinity er så sikre på sine produkter at de lover hele 30 års garanti. Avinity distribueres i det Nordiske markedet av Tura Scandinavia AB.

Testing av kabler
Vi har fire pressekit med high-end HDMI kabel. Send en forespørsel om test til peter.eriksson@turascandinavia.com

For mer informasjon – kontakt:

Brand Manager Reza Taghvai

Mobiltelefon: +46 733 51 83 - E-post: reza.taghvai@turascandinavia.com

Country Manager Norway - Jo Petter Kjeldset
Telefon: +47 22 62 74 90 - Mobiltelefon: +47 900 40 660 - E-post: jpk@turascandinavia.com

• Kunst, kultur, underholdning

• oslo
  • hjemmeelektronikk
  • gadgets
  • optisk
  • odt
  • antenne
  • hdmi
  • bilde
  • lyd
  • kabel
  • premium brand
  • avinity

Tura Scandinavia AB er en ledende nordisk distributør av tilbehør innen sterkstrøm & hvitevarer, lyd & bilde, data, foto & video, gaming, hjem & fritid, mobil og GPS. Selskapets filosofi bygger på viktige hjørnesteiner som bredt sortiment, sterke varemerker og raske leveranser. Tura Scandinavia AB ble grunnlagt i Göteborg i 1976 og bedriver i dag virksomhet i Sverige, Danmark, Finland og Norge. Hovedkontoret ligger i Kungsbacka og logistikksenteret ligger i Nässjö, Sverige. Totalt 135 personer jobber på Tura Scandinavia AB som omsetter for i underkant av en milliard svenske kroner. Vår vision er å være den beste og mest inspirerende partneren for våre forhandlere.

Tom Bækkevold

Pressekontakt Sales / Support Manager 97666296