Jordan vinner prisen for beste turist-app

Jordan blev den stolte vinner af prisen for `Best Government Service Application´ i den arabiske turismeindustri. Direktør for Jordan Tourism Board, Dr. Abed Al Razzaq Arabiyat, modtog prisen på det netop afholdte World Government Summit i Dubai.

I forbindelse med prismodtagelsen for beste turist-app udtaler Dr. Abed Al-Razzaq Arabiyat: “Jordan Tourism Board bliver betragtet som en af pionererne i den internationale turismesektor, hvad angår implementering af teknologi, digital marketing og social media strategier. Denne pris er resultatet af vores hårde arbejde på området, som vi vil videreudvikle fortsat".

App´en hedder `Visit Jordan´ og giver brugere mulighed for at udforske Jordan og blive inspireret til ture, overnatning og events blandt meget andet. På samme tid lægger den også op til samarbejde mellem de forskellige instanser, der arbejder med turisme i landet.

App´en er indtil videre tilgængelig på engelsk og fransk til Android og iOS. Flere nye sprog er på vej.

• app
  • eksotisk ferie