Ny singel fra Katastrofe: Påskeparty på Pattaya!

Du vet man har en sommerlåt når den starter med allsangsvennlige ord som «sola skinner». Etter å ha tatt en vellykket, overraskende seriøs helomvending med "Holde rundt deg" i vinter, så snikstarter Katastrofe nå sommersesongen med "Pattaya". Den ekstremt fengende låten er ikke nødvendigvis en hyllest til den thailandske kystbyen.

- Pattaya er definitivt et digg sted å dra når det er kaldt i Norge, og hvis du ikke har muligheten til å reise så tar jeg med deg hit med denne singelen. Her får du i alle fall mye av det samme man får i syden; jeg garanterer fest, fyll og smørblid fanteri, ler den 25 år gamle Fredrikstad-artisten.

- Tilbakemeldingene jeg fikk på "Holde rundt deg" var nesten rørende, og etter en såpass alvorlig singel så føles det bra å igjen kunne legge party-kølla på bordet og gi full sprut, forteller Katastrofe om "Pattaya" som han har produsert og skrevet sammen med Jesper Borgen. Sammen gir de Påske-Norge en raus dose kassegitar, allsang og fistpumping på samme låt.

I fjor fikk Katastrofe alias Petter Kristiansen hele tre platinasingler ("Brun og blid", "Bleik og sur" og "Maria"), og ble en av Norges mest strømmede artister. Poprapperen bikker snart utrolige 30 millioner streams hos Spotify.

• katastrofe
  • ny singel