Usbl inngår eksklusiv avtale med Telia

Usbl forbedrer medlemsfordelene og gjør sine medlemmer og forretningsførselskunder til prisvinnere innen TV og bredbånd. Avtalen gir medlemmer og beboere i Usbls borettslag og sameier en eksklusiv rabatt på kollektive TV- og bredbåndspakker fra Telia. Avtalen trer i kraft 10.mars 2022.

Rabatterte priser gjelder også hvis beboere ønsker å kjøpe en større TV-pakke eller en høyere bredbåndshastighet individuelt. I tillegg får husstander som har TV fra Telia fem ekstra TV-poeng og Telia Box med opptak uten ekstra kostnad. Betingelsene gjelder både for nye kollektive Telia-kunder og eksisterende Telia-kunder ved reforhandling av borettslagets og sameiets nåværende avtale. Avtalen omfatter både kablet TV og bredbånd, mobil og ikke minst produktet Trådløst Bredbånd.

– Avtalen betyr at våre medlemmer og forretningsførselskunder får en tydelig besparelse, samtidig som avtalen gir ytterligere merverdi gjennom fleksibilitet og kontinuerlig teknologisk utvikling. I tillegg er Telia en samarbeidspartner som deler Usbls ambisjoner rundt miljø og bærekraft. Vi føler oss trygge på at vi har valgt en solid og langsiktig samarbeidspartner, sier direktør for kommersiell utvikling i Usbl, Hallvard Bratberg.

Avtalen medfører også at Telia blir Usbls leverandør av TV og bredbånd til boligbyggelagets nye boligprosjekter.

– Vi er meget stolte over denne nye samarbeidsavtalen med Usbl, som er en viktig og bærekraftig samfunnsaktør, og som på lik linje med oss er opptatt av å hele tiden utfordre markedet. Vi leverer allerede TV og bredbånd til flere av Usbl sine sameier og borettslag, og ser nå frem til å kunne tilby våre markedsledende tjenester til enda flere i boligbyggelaget, sier Pål Rune Kaalen, leder for privatmarkedet i Telia Norge. – Fremover kan vi love at mange flere spennende produkter og tjenester fra Telia blir tilgjengelig, blant annet innen 5G, så det er bare å glede seg til en enda bedre hverdag på tvers av TV, bredbånd og mobil.

Tilbyr markedets beste priser

Det er lagt opp til et system hvor man får den beste prisen på markedet, i tillegg til at man får en rabatt på mellom 10 og 20 kroner per boenhet per måned, litt avhengig av om man binder seg for tre eller fem år. Dette utgjør mye penger for et borettslag eller sameie.

Vi har jobbet hardt og lenge med denne avtalen for at våre medlemmer, borettslag og sameier skulle få den absolutt beste prisen som er mulig å få på Telias produkter, avslutter Bratberg.

• Data, telekom, IT

• bærekraft
  • medlemsfordel

• Oslo

Usbl er et av Norges største boligbyggelag. Vi bygger og forvalter boliger, med et særskilt fokus på miljø og bærekraft. Hver dag jobber vi for å gi den beste bolig- og kundeopplevelsen, ved å skape helhetlige bo opplevelser for våre kunder. Usbl har eksistert i over 70 år, og har i dag over 110 000 medlemmer. Vi forvalter 1700 borettslag og sameier, hvor mange av dem er bygget av andre utbyggere. I tillegg til en rekke andre fordeler, har medlemmer i Usbl forkjøpsrett på 90 000 boliger i de mest sentrale områdene i Norge.

Hallvard Bratberg

Direktør Kommersiell utvikling +47 916 36 867