Gå videre til innhold
Digitalisér eller dø- det er ditt valg» var det klare budskapet VB-medlemmene fikk av foredragsholder Stig Hammer fra Markedspartner

VB Dagene 2019: Slår alle rekorder!

VB Dagene 2019 er i gang på Gardermoen, og aldri før har rørleggerkjeden opplevd en større interesse for å delta. Hele 1037 deltakere fra hele landet er til stede for å oppdateres på det nyeste nye som er å oppdrive i bransjen.

– Ja, dette er veldig kjekt, et stort bevis på at det VB driver med blir sett på med positive øyne i bransjen, sier daglig leder Øystein Kjellsen i VB.
Han kan fortelle om meget hyggelige tilbakemeldinger like siden VB begynte å markedsføre arrangementet i fjor høst.
– Påmeldingene begynte å strømme på fra første stund, og folk har sagt rett ut at dette vil de prioritere i en hektisk hverdag, og de ser frem til å være med der det skjer. At dette skulle resultere i en rekord-deltakelse var bare noe vi kunne håpe på, men som nå er en realitet. Kan en bedrift egentlig ønske seg en bedre «feedback» enn dette? spør han retorisk.

Tettpakket program

Det er et tettpakket program rørleggerkjeden kan presentere i løpet av to hektiske dager.
­ – Vår jobb er først og fremst å bidra til at alle VB-bedrifter er bransjens mest lønnsomme. Derfor må vi tilby våre medlemmer det aller beste av viktig informasjon om det som skjer i bransjen til enhver tid, alt som kan bidra til bedre og mer effektive arbeidsmetoder og dermed bedre inntjening, sier en ivrig daglig leder.
–VB-dagene blir med andre ord en viktig katalysator i denne sammenhengen?

Ja. Dette er en begivenhet ingen bør gå glipp av, og derfor gleder det meg virkelig å se den rekordstore interessen det er for å være med disse dagene. Vi har hentet inn en rekke meget kompetente kurs- og foredragsholdere som skal fortelle våre medlemmer om alt fra lønnsomme strategier til tekniske løsninger som bruk av digitale verktøyer i hverdagen, som vårt egenutviklede VB Smart som viser seg å være gull verdt for medlemmene. Det handler om mersalg i alle ledd, sier Kjellsen.

Fagkurs og messe

På programmet står og tilbyr også diverse meget nyttige fagkurs, i tillegg til en stor messe med mange flotte utstillere.
Det blir hektiske dager med mye matnyttig inspirasjon, og ikke minst det sosiale som skaper en samhørighet innen VB som er utrolig verdifull for alle, oppsummerer Øystein Kjellsen.

(Enspire)

Om VB

VB er en landsdekkende rørleggerkjede for både privat- og proffmarkedet. Med sine 200 rørleggerbedrifter og 1650 kunnskapsrike fagfolk leverer VB vann, varme og energi til hele Norge.

Henriette Gill

Pressekontakt Leder Markedsføring og kommunikasjon, VB Gruppen 90658933

Vi leverer vann, varme og energi til hele Norge!

Våre 160 rørleggerbedrifter og 1900 kunnskapsrike fagfolk får daglig muligheten til å utføre et vidt spekter av oppdrag for stadig flere kunder rundt omkring i vårt landstrakte land: Enten det er i store eller små hus, næringsbygg, skoler, skip, sykehus eller andre offentlige bygg – vi rådgir, installerer, drifter og vedlikeholder alt du kan tenke deg innen de tre områdene – og vi gjør det for både privat- og proffmarkedet.

VB Gruppen
Gamle Forusveien 49