Årets vaskeromsnyheter fra Vedum: Funksjon og design på få kvadratmeter

Årets vaskeromsnyheter fra Vedum: Funksjon og design på få kvadratmeter

Svenske Vedum lanserer nå årets vaskeromsnyheter. Her møter den populære Maja-døren i linbeige en smart funksjonsvegg med Molly-døren i hvitpigmentert eik. Miljøet er fylt med praktiske løsninger der ulike materialvalg og farger bidrar til å skape en dynamisk og harmonisk vaskeromsdrøm.

Vaskerommet er et rom som vekker doble følelser. På den ene siden er man takknemlig for at det finnes, og på den andre siden finnes det hyggeligere ting å gjøre enn klesvask og klespleie. Men er det ikke slik at hverdagens gjøremål også blir hyggeligere hvis man kan være i et praktisk og vakkert miljø?

Når den svenske familiebedriften Vedum Kök & Bad presenterer årets vaskeromsnyhet, går form og funksjon hånd i hånd. I det nye miljøet møter den glatte Maja-døren i linbeige en praktisk oppbevaringsvegg med Molly-døren i hvitpigmentert eik - sammen skaper de en rolig, moderne og naturlig følelse. Vaskerommet er designet for å gi det beste av funksjon og design på liten plass.

– Vårt nye vaskerom er ergonomisk, funksjonelt og harmonisk. Flere smarte løsninger, som trådhyllen under vaskemaskinen til å plassere skittentøyskurven på, gjør hverdagen litt enklere. I tillegg er miljøet veldig luftig, til tross for den begrensede plassen. Det er viktig å kunne vise kundene våre at det er mulig å skape vakre og praktiske løsninger selv på få kvadratmeter, sier Jenny Andersson, designsjef hos Vedum Kök & Bad.

Skap dynamikk ved å blande materialer
Materialblandingen i vaskerommet bidrar til en fin dynamikk. Linbeige og hvitpigmentert eik mot en lys laminatplate og mørkebrune vegger skaper en velbalansert kontrast. Det vakre terazzogulvet er en myk overgang som holder fargeskalaen sammen - og gulvet er perfekt i vaskerommet fordi det er lett å rengjøre og tåler vann.

Ergonomi, funksjonalitet og estetikk har vært de styrende prinsippene i utformingen av det nye miljøet, noe som er tydelig både i detaljene og i den overordnede designen. Den smarte oppbevaringsveggen i tre er et tydelig bevis på dette - her er det god plass til alle de nødvendige tingene i hjemmet, som støvsugere, vaskemidler og andre ting du trenger til rengjøringen.

Jenny Andersson, designsjef hos Vedum Kök & Bad, har tre smarte tips til alle som ønsker å innrede et vakkert og praktisk vaskerom:

1. Maksimer lagringsplassen
    Bruk så mye plass som mulig til smart oppbevaring. Legg skuffer under garderobeskapene for å maksimere oppbevaringen.

2. Ergonomiske løsninger
    Sørg for at arbeidsflater og maskiner er plassert i en behagelig høyde. Hvis det er ergonomisk å vaske, blir det både morsommere og enklere.

3. Blanding av materialvalg
    Skap et harmonisk, dynamisk og estetisk tiltalende vaskerom ved å blande ulike materialer som tre, stein og farger.

I løpet av året presenterer Vedum Kök & Bad flere nyheter for alle rom og anledninger i hjemmet. 2024 kjennetegnes av det harmoniske, balanserte og naturnære sammen med praktiske løsninger som gjenspeiler dagens og morgendagens livsstil. Alt for at hjemmet skal bli elsket og få hjertet til å banke like varmt i dag som i morgen, det er å leve med omtanke.

Vedum Kök & Bad innreder de skandinaviska hjem med vakker, funksjonell og langsiktig design. Den 100 år gamle familiebedriften utvikler og produserer alt fra kjøkken og baderom, til vaskerom og oppbevaring. Selskapet eies av brødrene Magnus og Niklas Efraimsson, og er Sveriges største familieeide foretak i sin bransje. Det er cirka 400 ansatte og en årlig omsetning på cirka 855 millioner kroner. Fabrikken og hovedkontoret ligger fremdeles i det lille vestsvenske samfunnet Vedum, der det hele begynte for 100 år siden. Salg av baderomsinnredningene våre skjer gjennom utvalgte forhandlere i Norge. Din nærmeste forhandler finner du på www.vedum.no

Pressekontakt Sjef Markedsføring & Kommunikasjon Markedsføring & Kommunikasjon +46 (0)512-578 15

Relatert innhold

Kjøkken, baderom og oppevaring fra Vedum. Et personlig og trygt valg siden 1919.

Vedum Kök & Bad innreder de skandinaviska hjem med vakker, funksjonell og langsiktig design. Den 100 år gamle familiebedriften utvikler og produserer alt fra kjøkken og baderom, til vaskerom og oppbevaring. Selskapet eies av brødrene Magnus og Niklas Efraimsson, og er Sveriges største familieeide foretak i sin bransje. Det er 400 ansatte og en årlig omsetning på cirka 855 millioner kroner. Fabrikken og hovedkontoret ligger fremdeles i det lille vestsvenske samfunnet Vedum, der det hele begynte for over 100 år siden. Salg av baderomsinnredningene våre skjer gjennom utvalgte forhandlere i Norge. Din nærmeste forhandler finner du på www.vedum.no.

Østre Aker vei 2015