Flow i brun eik – et baderomsmiljø med varme naturtoner og eksklusivt uttrykk

Flow i brun eik – et baderomsmiljø med varme naturtoner og eksklusivt uttrykk

Varme naturtoner med et gedigent uttrykk og en eksklusiv følelse – det er stikkordene når svenske Vedum Kök & Bad lanserer årets andre baderomsmiljø. Den populære baderomsserien Flow i brunbeiset eik gir en varm og innbydende følelse. Det halvt innfelte speilskapet med både over- og underbelysning gir god oppbevaringsplass og et plassbygd inntrykk.

For deg som drømmer om et tidløst baderom med en eksklusiv følelse, er Vedums nye baderomsmiljø i brunbeiset eik alt du kan drømme om og mer til. Miljøet består av den populære Flow-serien, som er lett å elske med sitt genuine og enkle formspråk. Den mørke eiken tilfører varme og karakter til det sparsommelige og skandinaviske uttrykket.

– Vårt nye baderomsmiljø er luftig, rolig og harmonisk. Flow får nytt liv av den brunbeisede eiken og gir hele miljøet et eksklusivt preg. Jeg er barnslig glad i den fine speilskapsløsningen. Det innfelte speilskapet gir mye oppbevaringsplass og skaper en plassbygd følelse med det lille ekstra. At det også finnes både over- og underbelysning gjør at man kan jobbe med både stemningsfull og praktisk belysning på en smart måte, sier Jenny Andersson, designsjef hos Vedum Kök & Bad.

Flow tilbys nå også i den nye 1500 millimeters bredden, der du kan velge mellom høyre- og venstrehendt vask. Dette skaper et sjenerøst oppbevaringsområde for produkter, såpe eller en kopp morgenkaffe for de som er på farten. Den nye Mejram-skuffedeleren i foliert hvitpigmentert eik forsterker det elegante uttrykket på badet og bidrar til å holde orden.

Mørke tresorter - en tidløs trend

Vedum Kök och Bad, som har skapt bærekraftig og funksjonell design i over hundre år, har spesialisert seg på tidløse miljøer. Den brunbeisede eiken er et eksempel på dette. Materialet passer til ulike rom og stilarter og føles moderne og tidløst på samme tid. Enten det mørke treverket pryder store møbler eller små detaljer, gir det en varm og innbydende følelse i hjemmet.

– Den brunbeisede eiken passer spesielt godt til de som liker skandinavisk interiør. "Vi ser at stadig flere ønsker å ta inn mørke naturmaterialer i hjemmene sine. Det synes jeg er flott, for det gir en unik og elegant karakter. Hvis du lar treet stå i sentrum, trenger du ikke så mye mer for å skape en fantastisk atmosfære", sier Jenny Andersson.

I løpet av året presenterer Vedum Kök & Bad flere nyheter for alle hjemmets rom og anledninger. 2024 kjennetegnes av harmoni, balanse og nærhet til naturen sammen med praktiske løsninger som gjenspeiler dagens og morgendagens livsstil. Alt for at hjemmet skal bli elsket og få hjertet til å banke like varmt i dag som i morgen, det er å leve med omtanke.

Vedum Kök & Bad innreder de skandinaviska hjem med vakker, funksjonell og langsiktig design. Den 100 år gamle familiebedriften utvikler og produserer alt fra kjøkken og baderom, til vaskerom og oppbevaring. Selskapet eies av brødrene Magnus og Niklas Efraimsson, og er Sveriges største familieeide foretak i sin bransje. Det er 470 ansatte og en årlig omsetning på cirka 890 millioner kroner. Fabrikken og hovedkontoret ligger fremdeles i det lille vestsvenske samfunnet Vedum, der det hele begynte for 100 år siden. Salg av baderomsinnredningene våre skjer gjennom utvalgte forhandlere i Norge. Din nærmeste forhandler finner du på www.vedum.no

Pressekontakt Sjef Markedsføring & Kommunikasjon Markedsføring & Kommunikasjon +46 (0)512-578 15

Relatert innhold

Kjøkken, baderom og oppevaring fra Vedum. Et personlig og trygt valg siden 1919.

Vedum Kök & Bad innreder de skandinaviska hjem med vakker, funksjonell og langsiktig design. Den 100 år gamle familiebedriften utvikler og produserer alt fra kjøkken og baderom, til vaskerom og oppbevaring. Selskapet eies av brødrene Magnus og Niklas Efraimsson, og er Sveriges største familieeide foretak i sin bransje. Det er 400 ansatte og en årlig omsetning på cirka 855 millioner kroner. Fabrikken og hovedkontoret ligger fremdeles i det lille vestsvenske samfunnet Vedum, der det hele begynte for over 100 år siden. Salg av baderomsinnredningene våre skjer gjennom utvalgte forhandlere i Norge. Din nærmeste forhandler finner du på www.vedum.no.

Østre Aker vei 2015