Redd for innbrudd? Sjekk klokka

Redd for innbrudd? Sjekk klokka

Som det første alarmselskapet i Europa, er Verisure klar med full integrering av alarmsystemet for nylanserte Apple Watch. Klokken tillater deg å overvåke hjemmet ditt ved bruk av en rekke tilkoblede funksjoner for det smarte hjemmet.

Verisure lanserer Apple Watch-appen på syv forskjellige språk, fordelt på åtte forskjellige markeder – inkludert Norge. Den nye Verisure-appen tar overvåkning av hjemmet ditt til nye høyder, og gjør det kjappere og enklere å sjekke at alt er på stell.

– Med Verisure-appen på klokka har du alltid trygghet rett ved din side, noe som gjør det mulig for deg å samhandle enda enklere og mer intuitivt enn ved å bruke smarttelefonen din. Dette er ett av mange tiltak vi gjør for å styrke tilbudet vårt på linje med den nyeste teknologien, der vi ser at økt brukervennlighet gjør at kundene våres verdsetter systemet enda mer, sier kommunikasjonssjef Cecilie Knudsen i Verisure Securitas Direct.

Med Apple Watch-appen har kunder tilgang til så å si alle tjenestene i Verisure-systemet. Dette innebærer profesjonell overvåkning av innbruddsalarm, brann og SOS-alarmer, smartplugger til kontrollering av lys og elektriske apparater, digitale dørlåser og kontrollering av klimaanlegget. Systemet varsler også når noen kommer hjem, drar eller låser døren, og ved vannlekkasje eller brann.

– Vi har funnet ut at de mest fornøyde kundene sjekker status på hjemmene deres opptil flere ganger daglig, og at varslingen som informerer om barna deres er kommet hjem blir satt ekstra stor pris på. Med Apple Watch er den informasjonen nå tilgjengelig på armen din, sier Knudsen, som fortsetter:

– Med et klart fokus på sikkerhet og trygghet har Verisure i løpet av de siste årene utviklet et unikt system som gjør det mulig å integrere nyskapende og smarte systemer for alarmtilkoblede hus og hjem. Hver måned installerer Verisure Securitas Direct mer enn 20,000 nye systemer, noe som gjør oss til den ubestridte lederen innen utviklingen av nye smarte systemer for både hjem og arbeidsplass.

Verisure-appen er også tilgjengelig for Android Wear.

Funksjoner til Verisure-appen for Apple Watch:

1. Aktivering av innbruddsalarm eller å slå den av.
  2. Motta varsel når noen kommer hjem eller lukker en av ytterdørene.
  3. Skru lys eller elektriske apparater av og på.
  4. Motta varsel når røykvarsleren og/eller brannalarmen går av.
  5. Motta varsel ved vannlekkasje.
  6. Sjekk klimaanlegget. Få varsel hvis innendørstemperaturen eller luftfuktigheten endrer seg.
  7. Lås eller lås opp dører uavhengig av hvor du befinner deg (for Android, klar for iOS i slutten av juni).
  8. Juster varme, kjøling og ventilasjonssystem ved å justere varmepumpen (kommer til høsten).

Verisure AS (Securitas Direct) er Norges største alarmselskap. Det er også Europas ledende leverandør av profesjonelt overvåket brann- og innbruddsalarm, med aksjonering hvis noe skulle skje. Hvert trettiende sekund monteres det et Verisure-system et sted i verden, og hver dag bruker over 1,8 millioner kunder vår teknologi 13 land i Europa og Latin Amerika. Selskapet har 8000 ansatte og partnere. Siden vi startet med alarm i Norge i 1991 har vi hatt en meget positiv utvikling og tilbyr alarmer til boliger og bedrifter over hele landet. Våre alarmsystemer er koblet til vår døgnbemannede alarmsentral. Vi leverer hele verdikjeden - fra produktutvikling og design til salg, installasjon, service, vedlikehold og utrykning. Takket være fokus på høy kvalitet har vi de mest fornøyde kundene i bransjen (Norsk Kundebarometer 2015). Med Verisure får du mye mer enn en standard bolig- og brannalarm. Ved å bruke moderne, trådløs teknologi gjør Verisure det mulig å overvåke og fjernstyre hjemmet ditt med mobilen via app, uansett hvor du er.