Nye husmodeller som presenteres i VestlandsHus sin nye katalog

Ny katalog og nye husmodeller fra VestlandsHus

Nylig lanserte VestlandsHus en ny inspirasjonskatalog, og presenterte samtidig fem helt nye husmodeller.

Ny katalog

"I den nye katalogen vår har vi fokusert på å vise mye mange bilder av husene - spesielt de nye husene. Her viser vi både interiør- og eksteriørbilder, for å kunne gi kundene et så godt bilde av huset som mulig," sier markedssjef i VestlandsHus, Maria Gauffin. Videre forklarer hun hvorfor de kaller katalogen for en inspirasjonskatalog: "Våre husmodeller er bare et utgangspunkt. Ønsker kunden å gjøre endringer, så er det selvsagt mulig - og våre arkitekter hjelper gjerne til med innspill på gode løsninger."

I tillegg inneholder katalogen masse nyttige artikler med informasjon om alt fra å bygge hus med utleieenhet til å vise hvor forskjellig uttrykk den samme husmodellen kan få når den er tilpasset kundens ønsker.

Ønsker du å bestille katalogen, så kan det gjøres her.

Nye husmodeller

"Vi er skikkelig stolte av de nye husmodellene - her er det løsninger som er både praktisk og lekre" sier Gauffin entusiastisk. Hun forteller videre at det er tre moderne hus og to hus i nordisk stil som er utviklet.

De moderne hustypene er Aksla, Alden, og Slogen:

De nordiske hustypene er Trolltind og Varden:

"Tre av fem av de nye husene har utleiemuligheter. Vi ser at dette er noe flere og flere ønsker seg, så dette var noe vi ønsket å prioritere denne gangen. En av husene er også laget for smalere skrå tomter, noe vi ser flere og flere kunder har tilgang til" sier Gauffin.

Den moderne stilen har vært etterspurt en stund allerede, og har vært VestlandsHus sin mest populære stil flere år på rad, men nå er det flere som etterspør hus i den nordiske stilen også. Den nordiske stilen er det beste fra tradisjonell og moderne byggestil, noe mange kunder liker godt.

Vil du vite mer om de nye husene, kan du besøke nettsiden.

VestlandsHus AS er en av Norges eldste landsdekkende boligbyggerkjede med 45 års fartstid. Vi i VestlandsHus AS bygger kvalitetsboliger i tidsriktig design. Vårt formål er ikke bare å bygge boliger, vi ønsker å skape hjem for våre kunder, noe som gjenspeiler seg i vår visjon: "Endelig hjemme".

Kjeden har hovedkontor i Ålesund hvor kjernevirksomheten er å tilrettelegge for at våre forhandlere kan levere en positiv, sømløs og problemfri byggeprosess fra A til Å. Vi leverer arkitekttjenester, markeds- og merkevarearbeid, innkjøpsstøtte og annen konsulentbistand. Vi ligger i 2020 an til å selge rundt 750 boliger i kjeden, noe som er en tredobling fra salget i 2017.