Et uvalg av de nye hyttene VestlandsHus lanserer i desember 2021

VestlandsHus lanserer nye hytter

Drømmen og en hytte er stor for mange, og aldri har det blitt solgt flere hytter enn nå, og nordmenn har heller aldri brukt mer tid på hytta. Å ha hyttekontor eller å jobbe "hyttefra" har på kort tid blitt dagligdags for mange.

VestlandsHus har i mange år solgt hytter, men den siste tiden har etterspørselen mangedoblet seg. I desember lanserer VestlandsHus derfor 6 nye hyttemodeller.

"De nye modellene varierer i størrelse og utforming, og det er tenkt at her skal alle kunne finne en hytte som passer for dem - både stilmessig og økonomisk. Vi har fått mange gode innspill fra våre dyktige forhandlere i utviklingen av disse hyttene" sier Maria Gauffin, som er markedssjef i VestlandsHus.

Interiøret i hytten Norefjell

Den største av de nye hyttemodellene - Myrkdalen

"Forhandlerne er tett på kundene hele tiden, og deres innspill er svært viktig i utviklingen av nye modeller. Vi har vært opptatt av hytter med god kvalitet, gjennomprøvde og solide løsninger. Hyttene har et variert utrykk og de kan brukes både på fjellet og ved sjøen. Vi ville beholde det lune uttrykket, samtidig som hyttene har topp moderne løsninger. Tenk på det som moderne hyttekos," sier Gauffin.

Her kan fremtidige hyttekjøpere velge mellom hytter med relativt kompakte løsninger, som passer til kjernefamilien, eller den romslige hytta som passer perfekt for storfamilien.

Røldal er en hytte som kunne passet både ved sjøen og på fjellet med små tilpasninger

Gauffin påpeker at hyttene er fleksible: "På samme måte som våre husmodeller, så kan hyttene tilpasses helt etter kundens ønsker og behov. De nye modellene er inspirasjon for kunden, som sammen med forhandleren og våre arkitekter utformer kundens hyttedrøm. Det vil også være naturlig å gjøre tilpasninger stilmessig i forhold til om hytten skal ligge ved sjøen eller på fjellet."

VestlandsHus AS er en av Norges eldste landsdekkende boligbyggerkjede med 45 års fartstid. Vi i VestlandsHus AS bygger kvalitetsboliger i tidsriktig design. Vårt formål er ikke bare å bygge boliger, vi ønsker å skape hjem for våre kunder, noe som gjenspeiler seg i vår visjon: "Endelig hjemme".

Kjeden har hovedkontor i Ålesund hvor kjernevirksomheten er å tilrettelegge for at våre forhandlere kan levere en positiv, sømløs og problemfri byggeprosess fra A til Å. Vi leverer arkitekttjenester, markeds- og merkevarearbeid, innkjøpsstøtte og annen konsulentbistand. Vi ligger i 2020 an til å selge rundt 750 boliger i kjeden, noe som er en tredobling fra salget i 2017.