TargetEveryOne er ett av Sveriges raskest voksende IT-Selskap

TargetEveryOne har ved Deloittes årlige undersøkelse av de raskest voksende teknologiselskapene i Sverige havnet på plass 26. Den gjennomsnittlige veksten i perioden 2012 til 2015 utgjorde 374 prosent.

- Det var ikke uten en bemerkelsesverdig stolthet vi mottok nominasjonen, sier Fredric Forsman, leder av TargetEveryOne AB. Vi ser også en økende vekst i vår bransje som forhåpentligvis vil gi oss flere utmerkelser i tiden som kommer.

- Vi kan bekrefte at svenske teknologiselskap står sterk i en meget tøff internasjonal konkurranse. I år er de femti fremtredende selskapenes gjennomsnittlig vekst på 1408 prosent, hvilket er høyere enn gjennomsnittet på 1247 prosent de siste ti årene, sier Erik Olin, partner i Deloitte og ansvarlig for Sverige Technology Fast 50.

For mer informasjon, kontakt

Fredric Forsman, formann, f.forsman@linsax.se~~V 46 73-978 78 44

Januar Benjaminson, CFO, jan@targeteveryone.com 46 70-666 93 88

Følgende dokumenter er tilgjengelige for nedlasting fra beQuoted:

TargetEveryOne_Pressrelease_2016-11-16.pdf

Denne informasjonen er av en slik karakter at TargetEveryOne AB er pliktig til å offentligjøre den i samsvar med EUs regelverk om markedsmisbruk, samt loven om verdipapirmarkedet og/eller loven om handel med finansielle instrument.

Informasjonen ble gitt av de ovennevnte kontaktpersonens regi, for publisering 16 november 2016 på 10:35.

Om TargetEveryOne

TargetEveryOne er notert på Nasdaq First North, Sverige og startet for ti år siden i det nordiske mobilgründermiljø. I dag TargetEveryOne kunder og partnere i over 80 land og 45 ansatte ved kontorer i Stockholm, Oslo, Moss og indiske Chandigarh.

www.targeteveryone.com

Om Deloitte Sverige Technology Fast 50

Den eneste tverrfagelige prisen for teknologiselskaper i Sverige, som i år gjennomført for trettende gang. Rankingen omfatter både offentlige og private virksomheter og dekker alle typer teknologi, internett, datamaskiner og annet datautstyr til biovitenskap. Rankingen er basert på selskapenes gjennomsnittlige omsetningsvekst de siste fire årene, ifølge tilgjengelige årsregnskapet med Companies Office på 31. juli. Les mer om prisen, bakgrunn og mer detaljerte kriterier på www.deloitte.se/fast50.

Certified Rådgiver

Mangold Fondkommission AB (556585-1267)

PO Box 55691

Telefon: +46 8503015 50

www.mangold.se

• Økonomi, finans

• sms-betaling
  • targeteveryone
  • vianett
  • multikanal
  • mobilmarkedsføring

ViaNett er en spesialist på SMS og mobilbetaling. Markedet for bruk av SMS er sterkt voksende. Kommunikasjonsformen er innarbeidet i over 20 år, og fungerer i dag som den raskeste, enkleste og mest effektive kommunikasjonsmetoden for korte meldinger. ViaNett tilbyr også betaling via SMS. Med SMS kan du utføre et kjøp hvor som helst, når som helst og uten wi-fi tilgang. ViaNett er blant annet nr. 1 på donasjonsløsninger via SMS i Norge. Selskapet har 12 ansatte, og har kunder i over 100 land!

Torstein Syvertsen

Pressekontakt CMO / Markedssjef +47 930 28 660