Viasat Film og Se og Hør samarbeider om TV-program fra Cannes

I forbindelse med filmfestivalen i Cannes samarbeider Viasat Film og Se og Hør om et eget web-program fra franske filmfestivalen. Første program går på lufta på seoghør.no i ettermiddag.

Programmet ledes av Viasat Films Ingeborg Heldal og inneholder intervjuer, filmanmeldelser, aktuelle nyheter og ikke minst en liten dose sladder fra den legendariske filmfestivalen.

- Vi er veldig fornøyde med å kunne samarbeide med Se og Hør i forbindelse med Cannes-festivalen. Vi har satt oss som mål å gi publikum et innblikk i alle de store filmfestivalene, og sammen med Se og Hør får vi anledning til å nå ut til en enda større målgruppe med vårt budskap, sier brand manager Therese Gundersen i Viasat Film.

- Cannes-festivalen er en av de mest glamorøse begivenhetene i året, og vi ser veldig fram til at leserne på Seoghør.no skal få et innblikk bak kulissene ved hjelp av en filmekspert som  Ingeborg Heldal, sier sjefredaktør Ellen Arnstad.

- Vi opplever stadig mer interesse for levende bilder på seoghør.no – og Cannes er et Kinderegg: Glamour, store stjerner og leserne får være med på festen, avslutter Arnstad.

Programmet har premiere på seoghør.no i ettermiddag. Ingeborg Heldal kommer også til å rapportere fra Cannes på P4, TV3 Play og på Viasat Films Facebook-side

• filmfestivalen i cannes
  • cannes 2013