Forbered huden på sol og sommer med VITA HELSE Betakaroten

Endelige blir dagene lysere og døgnet føles lengre. Sommer og sol nærmer seg med stormskritt og vi kan gradvis bytte ut varme jakker med lettere plagg.

Nå som solen titter frem kan betakaroten brukes for å forberede huden på soling og for å ta vare på brunfargen. Vi vet at betakaroten har klare målbare effekter på hudens utseende og bidrar til å beskytte huden mot solstråler. Betakaroten er det mest kjente og virksomme av karotenoidene som gir en jevnere og dypere brunfarge ved å stimulere dannelsen av pigment i huden.

I VITA HELSE sin Betakaroten finnes en unik kombinasjon av vitamin A, biotin og kobber. Denne kombinasjonen bidrar til å intensivere brunfargen, samt å opprettholde normal hud og hudpigmentering.

For best resultat bør du starte å ta produktet rundt 3 uker før du skal i solen. Deretter brukes produktet helt til effekten ikke ønskes eller behøves lengre. Selv om enkelte studier har vist at betakaroten kan beskytte mot UV-stråler, anbefaler vi alltid å bruke solkrem under soling.

Pris kr 149,- for 90 tabletter

Anbefalt døgndose: 1 tablett daglig

VITA HELSE – VITAs egen kosttilskuddsserie

Vi i VITA ønsker å tilby våre kunder alt innen skjønnhet og velvære, også fra innsiden. VITA HELSE er spesielt utviklet for VITA med fokus på å øke god helse, velvære og skjønnhet. Produktene produseres i Skandinavia etter noen av de strengeste standardene på markedet med ingredienser av høy kvalitet.

• hud
  • sol
  • betakaroten
  • vita helse
  • vita
  • helse
  • kosttilskudd
  • vitamin a

VITA Brands er en avdeling i VITA. VITA Brands sitter på en spennende produktportefølje av merkevareagenturer, samt produksjon av egne merkevarer.Målet er å tilby VITA differensiering gjennom et unikt merkevaresortiment.Merkene VITA Brands har eksklusiv distribusjon på i Norge er: Lee Stafford, Nails inc, KORRES, Sensilis, Comodynes, Trind, Fing’rs, Sensationail og BETER. I tillegg produserer vi egne merkevarer under merkene HARMONI og VITA.

Randi Brunstad

Pressekontakt Brand Manager Sensilis, Comodynes, Nails Inc, Smilelab, VITA Helse, Harmoni

Tone Pettersen

Pressekontakt Brand Manager BETER, Beter Elite, L.A:B.2, Sensationail, Revlon Lashes, VITA Accessories 92824636