E-Way tar deg lengre og raskere med syv nye modeller

E-Way lanserer syv nye elektriske sparkesykler. Utvalget spenner fra lettere modeller til kraftige med lang rekkevidde, inkludert to testvinnere.

Elektriske sparkesykler er en enkel, rask og ikke minst gøy måte å komme seg dit du skal. Med E-Ways nye modeller finner du en som passer enhver livsstil og behov. E-Way familien består av elektriske sparkesykler fra lettere modeller for barn og unge, kompakte mellomdistanse-modeller til avanserte ytelses-modeller med lang rekkevidde.

– Med lanseringen av de nye elektriske sparkesyklene skal E-Way ta en enda sterkere posisjon i markedet. De nye modellene har enda bedre kapasitet og flere smarte funksjoner enn forrige generasjon, sier Morten Hoff CEO i Wilfa AS, som er selskapet bak E-Way.

– Allerede er to av de nye modellene kåret til testvinnere, E-Way E-2520 og E-6060FRS. Det er et sterkt kvalitetsstempel og viser at våre elektriske sparkesykler er et godt valg, fortsetter en fornøyd CEO.

Smarte og innovative løsninger
Vi vil gjøre det enklere og tryggere å bruke elektriske sparkesykler. Da må det være enkelt å låse fast sykkelen for å forhindre tyverier. E-Ways nye modeller har en praktisk låsering som gjør det enkelt og sikkert å låse den. Med en integrert veskekrok slipper du å ha vesken på skulderen eller rattet og unngår vinglete og usikker kjøring.

I tillegg har alle de nye modellene et lett tilgjengelig ladepunkt på styret. Det gjør det enkelt å koble til ledningen, og du unngår også at vann og møkk kommer inn i ladepunktet.

Sikkerhet er viktig
De elektriske sparkesyklene har selvfølgelig også et kraftig frontlys, reflekser og ringeklokke for å sikre trygg kjøring.

– Vi oppfordrer alle til å kjøre trygt og sikkert. Alle våre elektriske sparkesykler er 100 prosent lovlige og har fartssperre slik at de ikke kan gå mer enn 20 km/t (+10%) i henhold til norsk lov. I år har vi også fått hjelmer i sortimentet vårt og det oppfordrer vi alle til å bruke, sier Morten Hoff, CEO.

Trygt valg
E-Way er et norsk merke med fokus på elektriske mobilitetsprodukter og eies av Wilfa AS. I jungelen av elektriske sparkesykler og ulike merker er E-Way et trygt valg fra en veletablert norsk aktør, som tilbyr både god kundeservice og opplærte serviceverksteder.

E-Ways utvalg består av følgende nye modeller:

• E-6075FRS – 600 watt motor og opptil 75 km rekkevidde.
  • E-6060FRS – 600 watt motor og opptil 60 km rekkevidde. Testvinner av anbefaler.com
  • E-6045FRS – 600 watt motor og opptil 45 km rekkevidde.
  • E-5045 – 500 watt motor og opptil 45 km rekkevidde
  • E-3530 – 350 watt motor og opptil 30 km rekkevidde
  • E-2540 – 250 watt motor og opptil 40 km rekkevidde
  • E-2520 – 250 watt motor og opptil 20 km rekkevidde. Testvinner av anbefaler.com

• Livsstil, mote, fritid

• produktlansering
  • e-way
  • elektrisk sparkesykkel

Wilfa er et norskeid selskap som ble etablert i 1948 og er i dag en av Nordens ledende leverandører av småelektriske artikler til de tusen hjem. Wilfa er et ledende merkevare med fokus på design, kvalitet, sikkerhet og innovasjon. Vi har fokus på miljø i alt vårt arbeid, og fra våren 2020 er Wilfa miljøsertifisert og blitt en miljøfyrtårn bedrift – det er vi stolte av!

Ken Kristensen

Pressekontakt Sales director +47 91116016