Leken oppfølger fra Mugisho

Leken oppfølger fra Mugisho

Det har gått slag i slag fra Mugisho ble tilbudt platekontrakt bare timer etter at han sendte sin første demo, og i dag slipper han singelen Play With You.
Artisten, låtskriveren og produsenten har en unik og sterk bagrunn, men en enda mer interessant framtid. Debutsingelen Milano, også den produsert av Kid Joki, fikk ikke bare fantastisk mottagelse her i Norge, med listing hos P3, mp3 og NRJ, men genererte i tillegg mye entusiasme internasjonalt.
Dancing Astronaut mener Mugisho viser et helt unikt særpreg, Artistic Manifesto kaller låten «smittsom», HillyDilly spår internasjonal suksess og Daily Chiefers kaller Mugisho en man må holde øye med for fremtiden.
Det rå, nesten litt krevende, soundet fenget andre artister, låtskrivere og produsenter, såvel som fans, og Mugisho har kunnet ta skrittet fullt ut og lever nå bare av musikken. Av, og for.

Og 2017 starter sterkt, med singleslipp i januar, Trondheim Calling i februar og by:Larm i mars. For å nevne noe.

Play With You slippes fredag 20. januar, og er allerede listet på NRK P3 og mp3.

Du finner Play With You her.

Følg Mugisho Facebook, Twitter, YouTube og Instagram.

Se Mugisho fremføre Milano live hos Christine på NRK P3