Rod Stevart (c) Penny Lancaster

Sir Rod Stewart slipper nytt album 12.november

Sir Rod Stewarts trettiførste album slippes 12.november 2021 og har fått tittelen The Tears Of Hercules.

Albumet ble annonsert i dag og samtidig slapp han singlen One More Time Link til video HER

The Tears Of Hercules blir Stewarts fjerde album med originallåter siden 2013

Rod Stewart er en av de mestselgende artistene i historien, med anslagsvis 250 millioner plater og singler solgt over hele verden. Hans signaturstemme, stil og låtskriving har strukket seg gjennom alle populærmusikk-sjangre: rock, folk, soul, R&B og til og med Great American Songbook; noe som gjør ham til en av få stjerner som kan skilte med hit-album i hvert tiår av karrieren. Han er tildelt utallige av bransjens høyeste utmerkelser, blant dem to induksjoner til Rock and Roll Hall of Fame, ASCAP Founders Award for låtskriving, New York Times bestselgende forfatter, Grammy ™ Living Legend, og i 2016 ble han offisielt “Sir Rod Stewart ”etter å ha blitt adlet på Buckingham Palace for sine tjenester til musikk og veldedighet.

Full pressemelding vedlagt.

Erling Midtstue