Alt er "love" for Skinny Days

Alt er "love" for Skinny Days

Multitalentfulle og multimillionstreamende Skinny Days er tilbake!
Som låtskrivere, produsenter, vokalister, musikere og artister er de allstedsnærværende; i studio, på radio, i spillelister og på konsertscener.
De har samarbeidet med Julie Bergan, Isac Elliot, Ina Wroldsen, Mugisho, Astrid S, TRXD, Gabrielle, Yomi, Alida, Chris Holsten, Fanny Andersen og Kristian Kristensen, for å nevne noen.
Seneste suksessen var med CLMD hvor låta «Slow Me Down» var en hit i både radio og strømmetjenester.

Nå er det på tide med noe helt nytt, og med «Good Love, Bad Love» gjør Dag Holtan-Hartwig og Halvor Folstad noe de aldri har gjort før.
Skinny Days gir ut en realitydatingprogram-låt!

I Storbritannia har datingshowet Love Island blitt en av de største realityhitene noensinne. Kanskje fordi det er så godt som live, og publikum kan påvirke deltagernes skjebne via en Love Island-app?
Vi forventer altså en unik TV-opplevelse når den norske versjonen sendes på TV3 i høst, med Tone Damli Aaberge som programleder, og stor sannsynlighet for at det oppstår både drama og kjærlighet mellom deltagerne.
Da er det bare å varme opp med Skinny Days på øret før man rigger seg til med popcorn, fjernsyn og app.

Dag og Halvor hevder det var dramafri bromance i studio med den talentfulle gjengen som står bak låten. Heldigvis. Hurra for det og for kjærlighet.
«Vi heier på kjærligheten, enten det er good love eller bad love. #alterlove»

Men kanskje er det best å overlate «bad love» til reality-deltagerne, og heller satse på å finne «good love» på et dansegulv nær deg?

Da anbefaler vi naturligvis at du danser til «Good Love, Bad Love».
Som du kan smekke inn på spillelistene dine fra og med i dag!

Følg Skinny Days Facebook og Instagram

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Big Beat, Rhino, Parlophone, Fueled by Ramen, Elektra, Roadrunner Records, Because Music og mange flere.