Ava Max - Heaven & Hell

Ava Max er ute med debutalbumet

Den globale popsensasjonen - Ava Max - som allerede har samlet mer enn 4 milliarder strømninger i løpet av sin karriere, ga på fredag ut sitt etterlengtede debutalbum Heaven & Hell. Albumet inneholder åtte nye spor sammen med hennes tidligere utgitte suksessingler «Sweet But Psycho», «Who's Laughing Now», «So Am I», «Salt» og «Kings & Queens», hvor sistnevnte tilbrakte fem uker på #1 på den europeiske radiolista, og er for øyeblikket #9 på Top 40 Radio.

Heaven & Hell representerer lyset og mørket, godt og ondt, og djevelen og engelen på skulderen din,” sier Ava om hva betydningen bak albumet er. «Jeg diskuterer duplisiteten av utfordringene vi møter hver dag. Noen sanger har mørke, mens andre sanger er mer positive. Heaven & Hell er mellomstadiet».

I tillegg til albumslipp, kommer vår vi også se musikkvideoen til låten «Naked», som er regissert av Hannah Lux Davis (Ariana Grande, Halsey, Doja Cat).

«Det handler om de virkelige følelsene vi går gjennom», sier Ava om meningen bak «Naked». «Hvis du ikke kjenner mitt sinn, sjel og hjerte, vil du aldri kjenne meg ved å se meg naken. Vi er mer enn våre fysiske kropper. Det er det jeg ønsker å formidle. ”

Klikk HER for å se videoen

Ava fikk sitt stempel som superstjerne etter suksesslåten «Sweet but Psycho», som forøvrig er skrevet av bl.a. norske Andreas Haukeland, bedre kjent som TIX. Låten er 3x platinia-sertifisert av RIAA, og har for øyeblikket over 2 milliarder globale strømninger. "Sweet But Psycho" er kåret til New York Times '"54 Best Songs of 2019", og har tilbrakte tre uker på topp 10 av Billboards "Hot 100". Dette resulterte til 26-åringens første Teen Choice Awards-nominasjon for «Choice Pop Song». Låten ble sluppet sammen med en offisiell musikkvideo som har mer enn 600 millioner visninger på YouTube. Produsert av GRAMMY®-prisvinnende produsent Cirkut (Maroon 5, Miley Cyrus, The Weeknd) og oppnådde tittelen «The Top Most-Shazamed Songs of 2019».

Ava Max er blitt omtalt som en “artist du må kjenne til” av Rolling Stone, og har fått et bredt spekter av medieoppmerksomhet, inkludert høyprofilerte intervjuer i Vanity Fair, Billboard, FORBES og mye mer. Artisten ble en av 2019s mest vellykkede artister, og mottok nominasjon for «Best New Artist» fra både «MTV Video Music Awards» og «MTV Europe Music Awards».

ALBUM SPORLISTE:

Side A – Heaven: