Barbie The Movie med første singelen ‘’Dance The Night’’ fra Barbie The Album ute nå!

Atlantic Records er stolte av å kunngjøre BARBIE-ALBUMET, det nyskapende og stjernespekkede musikalske følgesvennet til den svært etterlengtede sommerfilmen Barbie, med Margot Robbie og Ryan Gosling i rollene som Barbie og Ken, og distribuert av Warner Bros. Pictures. Lydspor-kampanjen starter i dag med den elektrifiserende første singelen "Dance The Night" fra 3x GRAMMY®-prisvinnende Dua Lipa, som også har en spesiell opptreden i filmen. "Dance The Night" ble produsert av Mark Ronson.

Å leve i Barbie-land er å være et perfekt vesen på et perfekt sted. Med mindre du opplever en fullstendig eksistensiell krise. Eller hvis du er en Ken. Warner Bros. Pictures presenterer en Heyday Films-produksjon, en LuckyChap Entertainment-produksjon, en NB/GG Pictures-produksjon, en Mattel-produksjon, Barbie. Filmen vil bli distribuert globalt av Warner Bros. Pictures og vil kun bli vist på kino nasjonalt fra 21. juli 2023 og internasjonalt fra 19. juli 2023. Regissert av Greta Gerwig, har Barbie rollene til Margot Robbie, Ryan Gosling, America Ferrera, Kate McKinnon, Issa Rae, Rhea Perlman og Will Ferrell. Filmen er skrevet av Greta Gerwig & Noah Baumbach, basert på "Barbie" av Mattel, og produsert av David Heyman, Margot Robbie, Tom Ackerley og Robbie Brenner. Executive-produsentene er Michael Sharp, Josey McNamara, Ynon Kreiz, Courtenay Valenti, Toby Emmerich og Cate Adams.

Se musikkvideon til ‘’Dance The Night’’ fra Dua Lipa her: