BØRNING – PREMIERE 13. AUGUST MED SPESIALLAGET LÅT FRA CC COWBOYS, KAVEH, PRODUSERT AV STARGATE!

Låta «Alle vet ingenting» er laget i forbindelse med filmen Børning som har premiere i disse dager og byr på både ny og gammel norsk musikk.

Filmen handler om et billøp fra Oslo til Nordkapp, produseres av Filmkameratene og regissør er Hallvard Bræin og har blant annet Jenny Skavlan, Henrik Mestad og Anders Baasmo Christiansen i hovedrollene. Produsentduoen Stargate (Tor Erik Hermansen og Mikkel Eriksen) er musikkansvarlige for filmen, hvor CC Cowboys og Kaveh er representert med flere sololåter.

Filmen har så langt fått hyggelige mottagelser, blant annet fra Natt & Dag som mener at «møtet med gatebilentusiaster og andre tvilsomme typer gjør turen nordover til en genuint underholdende opplevelse» og Filmpolitiet hos P3 som «digger Børning fordi den klamper gassen i bunn når det trengs, og har tid til å trå lett på bremsen innimellom. Dette er et enkelt, uforbeholdent og godt laget publikumsfrieri!»

Spotify-profilen til Børning kan du få med deg kjørelåtene til skuespillerne, i tillegg til «Alle Vet Ingenting» - som du sikkert kjenner igjen fra reklamene som har gått for filmen på TV de siste ukene.

Børning i Spotify

Både skuespillere og band har laget sine favoritt-børning lister i Spotify, sjekk ut profilen her:

Sven Nordin: http://smarturl.it/Nordin_Borning
Anders Baasmo Christiansen: http://smarturl.it/Baasmo_Borning
Trond Halbo: http://smarturl.it/Halbo_Borning
CC Cowboys: http://smarturl.it/CCCowboys_Borning
Kaveh: http://smarturl.it/Kaveh_Borning

Musikk fra filmen: http://smarturl.it/Borning_Official

Sjekk traileren til filmen her:http://www.filmweb.no/trailere/article1173165.ece

Offisiell musikkvideo: http://www.youtube.com/watch?v=A4UeqjJWJeU

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Rhino, Parlophone, Roadrunner Records og mange flere.