Capow & 2G (c) Houssam Laaouar

Capow & 2G markerer 1-års jubileum med ny single

Det har vært et suksessfullt år for duoen Bruno Capodistrias og Imanuel Kimani - bedre kjent som Capow x 2G. På denne tiden i fjor slapp de debutsingelen «31. etasje» i en alder av 12 og 14 år etter at den hadde gått viralt på TikTok med over 5000 videoer og flere millioner visninger. I dag, ganske nøyaktig 1 år senere, er de klare for å slippe den nye singelen «Fra meg til deg» som en gave til fansen som har fulgt dem fra start.

Etter tre lekne og opptempo låter i form av "31 etasje", "SØR-AFRIKA" og "C&2" viser balladen "Fra meg til deg" gutta fra en mer nedpå og følelsesladet side enn vi har sett tidligere der de tar for seg en relasjon som har endret seg.

"Vi har alle noen dager der vi ser tilbake på gamle venner, kjærester eller familie som vi savner, og ting ikke nødvendigvis er det samme som før. Da er det deilig å ha noe å høre på som du kan kjenne deg igjen i.", forteller duoen.

Sammen med singelen slipper de en video som et tilbakeblikk på høydepunkter fra det siste året med klipp med blant annet opptredener fra Lindmo, Norway Cup og VG-lista samt de mange tårevåte møtene med fans.

Men suksessen stopper ikke der - de kunne nemlig nylig feire sin første Spellemannsnominasjon i kategorien årets låt for Beathoven-samarbeidet "SØR-AFRIKA". Låta markerte deres første #1 single og er i skrivende stund 3x platina-sertifisert.

Lytt til "Fra meg til deg" her.