Capow & 2G slipper ny single med stjerneskuddet emma

Capow & 2G slipper ny single med stjerneskuddet emma

Duoen Bruno Capodistrias og Imanuel Kimani, bedre kjent som Capow x 2G, brakdebuterte med listetopperen “31. etasje” i en alder av 12 og 14 år for et år siden. Sommerhiten hadde da allerede gått viralt på Tiktok med over 5000 videoer og flere millioner visninger. Nå er de igjen klare for å ta over sommeren, og fredag 26. mai kommer “Alt jeg ser”. På den Mathias Nilsen-produserte bangeren har tenåringene teamet opp med stjerneskuddet “emma”.

- Å jobbe med emma var kjempegøy! Hun er som en søster, hun er en kjempehyggelig og morsom person, og da blir alt mye gøyere. - Capow x 2G

14 år gamle Emma Gunnarsen fra Trofors stemmer i.

- Jeg synes det var kjempeartig å jobbe med Capow x 2G, de har så bra energi og er så morsomme å henge med!

Produksjonen er signert Mathias Nilsen (ASTRID S, Victoria Nadine, Hagle), og over catchy melodier forteller trioen om forelskelse.

- Låten handler om at vi begge er forelsket i samme jente, og i sangen bytter vi på å fortelle om henne - Capow x 2G

Capow x 2G tar med seg “Alt jeg ser” ut på veien i sommer, og forteller at de har mye konserter fremover, duoen er hemmelighetsfulle rundt fremtiden, men lover mye ny musikk.

- Fremover har vi mange konserter, i tillegg til at vi skal slippe låter. Det blir mye kult, kan vi hvertfall si. Alt kan vi ikke røpe, men tror dere kommer til å like ting i fremtiden. Husk å følge med på våre sosiale medier for oppdateringer! - Capow x 2G

“Alt jeg ser ft. emma” er ute fredag. 26. mai

Artistduoen Capow X 2G består av Bruno Capodistrias (Capow) og Imanuel Kimani (2G). Gutta fra Kløfta og Oslo er bare 13 og 15 år, og har med andre ord en lang karriere foran seg. Den unge rap duoen slapp 31 Etasje tidlig i 2022 som nå har blitt streamet over 6 millioner ganger og har over 5000 unike videoer laget på Tiktok. Senere samme gjestet de Beathovens “SØR-AFRIKA” som er streamet mer enn 20 millioner ganger. Deres største drøm er å kunne reise Norge rundt og selge ut sine egne konserter. Inspirasjonen bak 31 Etasje kom av at gutta ofte pleier å snike seg inn på Oslo Plaza og for å ta glassheisen.