«Champagne showers» tar oss med inn i en verden full av rus, falske smil og silikon

Den Spellemannvinnende, suksessrike trioen slipper sin første solosingel i 2024 etter åha startet året som #1 med Broiler-samarbeid, tett etterfulgt av en topp 20-hit medMatoma etter en gjesteopptreden på Hver gang vi møtes.

Med singelen «Champagne showers» tar Blackie, Bravo og Ludwig oss videre medinn i deres historier om suksessens bakside og bransjens fristelser. «Hun har djevelen iblikket, one good girl is worth a thousand bitches. Jeg er med Bravo in the no go zone,sjangler mellom falske smil og silicone», synger Blackie.

– Den handler i korte trekk om ruskulturen i bransjen og hvordan vi håndterer den. At viprøver å ta avstand til det negative i den og i livet generelt. Ikke nødvendigvis kritikk avbransjen, men hvordan det kan være å vokse opp i det. Som Kodak sier; we still fuckwith the cham-pa-gené, sier Beathoven.

«Jeg hakke mer å gi og ingen her vil si til meg, si meg hva skulle jeg bli? Så jeg tar enbottle straight to the face», synger Bravo.

Beathoven har på rekordfart skutt til toppen av norsk musikkbranjse medtopplisteplasseringer og Spellemann etter et forrykende gjennombruddsår i 2022 medtre #1-hits og nominasjon til årets gjennombrudd av P3 Gull. I 2023 fulgte de opp medfire topp 50-hits, vant Spellemann i kategorien «Festmusikk» og reiste land og strand iNorge på festivaler. Nå venter et nytt år med mye ny musikk, innhold og konserter som

skal gjøre oss enda bedre kjent med den maskekledde trioen bestående av Blackie,Bravo og Ludwig.

«Champagne showers» streamer du overalt 15. Mars.