Chris Holsten er ute med ny låt i dag! Foto: Alvin Santos

Chris Holsten med låt til deg som er forelsket og forbanna

Når du er velsignet med en stemme av dette kaliberet, er det ingen vits i å holde den for seg selv. Chris Holsten slipper i dag låta «Love Like This», og introduserer oss for hva 2018 forhåpentligvis vil bringe mer av.

Sommeren 2016 hørte du stemmen hans over alt, da han nysignert til Warner Music Norway inviterte til tidenes sommerfest med hiten «On My Own». I sommer hørte du han igjen da han flyttet festen til den varme sommerbrisen i sørvest med «MEXICO».

Den feelgood´e sommerhiten surfet på gode listinger på norsk radio, som NRK P3 og NRJ, og lå trygt i toppskiktet på Spotify sin Topp 50-liste i en lang periode. I skrivende stund har gullsertifiserte «MEXICO» opp mot 8 millioner avspillinger i nevnte strømmetjeneste. Like før jul fulgte Holsten opp «Echo»-samarbeidet med musikkbuddy Madden, og tok da festen videre inn til glitrende discodansegulv med funky «All About You». Og i dag er han altså i gang igjen, når han nå slipper «Love Like This», som er hans mest organiske låt hittil.

- Noe av det beste jeg vet er å bare sitte med kassegitaren og spille for meg selv. Derfor ville jeg at denne låta nettopp skulle ha vokal og gitar i hovedfokus, uttaler Holsten og legger til at dagens utgivelse er en «fed up» kjærlighetslåt der gutten føler seg brukt av jenta han er forelsket i. Trist, forelsket og forbanna er de tre følelsene låta spiller på.

Chris Holsten har gjort sin fair share av sceneopptredener, og har med rette fått skinne på TV-skjermen, når han med sin engasjerende scenetilstedeværelse og gjenkjennbare vokal fortsetter å imponere stort. Foran alt fra hundrevis til titusenvis av dansende publikummere har Holsten levert hits på hits, på blant annet Norway Cup, VG-lista Rådhusplassen og deres årlige sommerturné, egne konserter og turné med Mugisho, The Stream, og Senkveld med Thomas og Harald. For å nevne noe.

«Love Like This» er en tidløs låt som er lett å synge med på. Kassegitar og store refreng går aldri av mote. Vi gleder oss til å både høre og se mer av dette talentet – for dette er bare starten.

KLIKK PÅ BILDET UNDER FOR Å HØRE «LOVE LIKE THIS» NÅ!

Love Like This - Chris Holsten

Sjekk ut Chris Holsten på Spotify, Instagram, Facebook, YouTube eller hans hjemmeside for nyheter og oppdateringer.

«Love Like This»

Skrevet av: Max Thulin, Robin Bengtsson, Alex Tidebrink
Produsert av: Skinny Days
Mixet av: Miles Walker
Mastret av: Colin Leonard

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Big Beat, Rhino, Parlophone, Fueled by Ramen, Elektra, Roadrunner Records, Because Music og mange flere.