Disturbed ute med nytt album 21. August

Disturbed ute med nytt album 21. August

DISTURBED er tilbake med sitt sjette studioalbum Immortalized 21. August. Du kan allerede nå forhåndsbestille albumet i iTunes HER - da får du allerede tilgang til singelen "The Vengeful One".

De fire siste albumene til Disturbed har samtlige klatret til førsteplass på de Amerikanske Billboard albumlistene, og deres siste fem album har tilsammen solgt over 13 millioner opplag verden over.

Etter en fire års pause annonserer endelig de Grammy-nominerte, multiplatinumselgende medlemmene i Disturbed et comeback. Den første singelen “The Vengeful One” er allerede ute overalt sammen med den animerte videoen som er laget av den prisbelønnede filmmakeren Phil Mucci:

Det kommende plateslippet følger opp etter 2010- gullsertifiserte Asylum, som ble Disturbeds fjerde album på rad som nådde førsteplassen på den amerikanske Billboard top 200. Etter denne suksessen er det høye forventninger til comebacket, og medlemmene David Draiman (vokal), Don Donegan (Gitar), Mike Wengren (trommer) og John Moyer (bass) er mer enn klare til å jage nye topplasseringer.

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Rhino, Parlophone, Roadrunner Records og mange flere.