DJ Walkie har også spilt inn musikkvideo til «Når du smiler» i Frognerparken.

DJ Walkie signerer platekontrakt med Warner Music Norway

Utgir singelen «Når du smiler» 10. Mai

DJ Walkie har signert platekontrakt med Warner Music Norway, og utgir debutsingelen «Når du smiler», snaue to uker før han spiller den live for første gang under gratisfestivalen «A Walk In The Park» i Drammen, lørdag 25. Mai. For DJ Walkie er det viktig at folk kommer seg ut i parken! Der er det grønt og fint, og DJen blir så glad av å se på trær og leke i gresset.

– Jeg blir faktisk så glad av det at jeg bare må spille musikk og danse når jeg er i parken, sier DJ Walkie.

Og det er akkurat det hans første singel handler om:

Jeg skal i parken vil du bli med - oh yeah

Gode tider og det blir ikke bedre enn det

Har tusen tanker, men jeg glemmer alt når du smiler til meg

Ekornet, DJ Walkie er maskoten til gratisfestivalen «A Walk In The Park» som arrangeres fra mai til september på Østlandet. Han er et ekorn som i tillegg til å være DJ kan gjøre alt mulig og ønsker å gi store og små musikk de kan danse og synge til.

Warner Music Norway gleder seg stort over å samarbeide med DJ Walkie om å gi barn og unge god musikk, som også de voksne ikke har noe imot går på repeat i bilen.

– Det blir veldig gøy å jobbe med DJ Walkie fremover, og å se hva vi kan få til sammen. God barnemusikk er viktig, noe man kanskje glemmer av og til. Her har vi fått med oss flinke folk til å lage noe vi håper blir en favoritt for mange i sommer, sier Adrian Sæther-Larsen.

Se musikkvideoen til «Når du smiler» her!

Her kan du se DJ Walkie spille «Når du smiler»på A Walk In The Park i 2024:

Lørdan 25. mai: Byparken, Drammen

Lørdag 1. juni: Kulåsparken, Sarpsborg