Ed Sheeran - Bad Habits (artwork)

Ed Sheeran annonserer ny single "Bad Habits" ute 25. juni

Ed Sheeran har i dag bekreftet sin offisielle tilbakekomst med annonseringen av kommende single «Bad Habits», som slippes 25. juni (pre-order her). Det har blitt avslørt sammen med det medfølgende single-artworket som viser Ed portrettert som en vampyr-karakter. Sheeran annonserte nyheten via sine sosiale medier denne morgenen, etterfulgt av en serie av projeksjoner på diverse landemerker i London av Ed i vampyrkostyme, som ble teaset over natten på flere lokasjoner, inkludert Tate Modern.

Som en kommentar til comebacket sier Ed Sheeran: “Jeg har jobbet i vei i studio de siste månedene, og jeg kan nesten ikke vente til dere skal få høre Bad Habits. Jeg sikter alltid mot å presse meg selv og musikken min i nye retninger, og forhåpentligvis vil dere høre det på den nye singelen. Det føles bra å være tilbake!»

Det ble annonsert forrige uke at Ed vil opptre live fra Portman Road i Ipswich Town 25. juni for TikToks UEFA EURO 2020 show. Det kommende settet - regissert av Eds samarbeidspartner over lengre tid, Emil Nava, som vil bli strømmet globalt på TikTok (@edsheeran) fra kl 22.00 norsk tid – vil inkludere en rekke fanfavoritter i tillegg til Eds første live fremføring av «Bad Habits» noensinne.

Videre detaljer vil følge.