Ed Sheeran - Afterglow

Ed Sheeran slipper ny låt til fansen

Ed Sheeran har sluppet en helt ny låt titulert "Afterglow" som en spesiell overraskelse til fansen – låta kan du nå høre på alle strømmetjenester. I tillegg til egenprodusert artwork, har han også delt en videofremføring av sangen, som du kan se her.

Ed Sheeran sier – "Hei alle. Afterglow er en sang jeg skrev i fjor som jeg har ønsket å gi ut til dere. Det er ikke første singel fra mitt neste album, det er bare en sang jeg elsker, og håper også dere vil gjøre. Nyt! Ha en fantastisk juleferie og godt nyttår! Tilbake til pappatilværelsen for meg nå, ciao x"

Ed, som nylig ble kåret til den mest strømmede britiske artisten i 2020 i Storbritannia, og som for tiden tar seg en velfortjent ferie – skrev sangen sammen med FRED (som også var med å produsere sangen med Ed) og David Hodges.

Erling Midtstue

Catalog and Label Manager +47 94 88 85 58