Marina - Love+Fear

Endelig nytt album fra Marina Diamandis

Multi-platina selgende pop innovatør MARINA utgir endelig første del, Love, av sitt fjerde studioalbum, Love+Fear, i dag via Atlantic Records.

Love+Fear er to samlinger på åtte spor hver som til sammen blir et album og markerer MARINAs oppfølgerplate til kritikerroste, Froot, fra 2015. Love+Fear kan beskrives som en både frodig, levende og kraftfull representasjon av de to viktigste emosjonelle drivkreftene bak menneskelige responser. Love er fylt med en lengsel etter å nyte livet (Handmade Heaven) og et ønske om å forene (To Be Human). Fear utforsker temaer temaer som er hardere å jobbe gjennom og forstå, som formål (Life is Strange), usikkerhet i kjærlighet (Believe in Love og Soft to be Strong), og store endringer i vår sosiale bevissthet knyttet til systematisk kvinnehat og seksuelt misbruk utført av mektige figurer i media (Karma). Som en kompanjong til Love, viser og utforsker disse ideene de polariserende sidene ved menneskets natur.

MARINA har brukt de siste to årene på å skrive og spille inn det nye albumet på tvers av London, Sverige og Los Angeles med anerkjente navn som Noonie Bao, Sam De Jong, Oscar Görres, Camille Purcell, Justin Parker og Joe Janiak.

Om albumet forklarer MARINA,"My songwriting has always been inspired and shaped by traditional storytelling and social shifts in our culture. As a society we have experienced such major social change in the past three years - politically, digitally and psychologically. Love+Fear reflects this."

Den siste delen av Love+Fear albumet blir utgitt 26. april.

Lytt til Love her og følg MARINA på FacebookInstagramTwitter og YouTube for oppdateringer.

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Big Beat, Rhino, Parlophone, Fueled by Ramen, Elektra, Roadrunner Records, Because Music og mange flere.