Isah gir oss en smak av sommer med "La La Land"

Isah gir oss en smak av sommer med "La La Land"

Etter en tur til Los Angeles i oktober i fjor, kom 24 år gamle Isah hjem med en ny EP i bagasjen. Tidligere i år slapp han p3-listede «Strip» som første smakebit, og nå er han klar med «La La Land» som er siste låt ut før prosjektet slippes i sin helhet i sommer.

- «La La Land» handler om å være i en fantasi med din partner, og leve en drøm man ikke har råd til og leve som om det var din siste dag – Isah

I april i år stakk gullstrupen fra Stavanger av med nok en Spellemannpris, denne gangen i «Årets RNB» for debutalbumet «INSTRUMENT» som kom i juni i fjor. Lydbildet på «La La Land» beveger seg fortsatt i RNB-landskapet, og selv beskriver han det som preget av palmer, sol, varme og positivitet. Ganske lik stemningen som da låten ble til.

- Vi var i studio i LA, solen strålte, vi grillet og stemningen var helt nydelig – Isah

I sommer skal han vise de nye låtene for fansen, når han legger ut på en festivalturné som blant annet gjester Slottsfjell, Vaulen og Feelings.

- Det blir god stemning som alltid. Jeg setter så stor pris på å se publikum i øynene når jeg spiller live. - Isah

«La La Land» er ute fredag 24. mai