Josh Groban annonserer nytt album og virtuell konsertserie

Josh Groban annonserer nytt album og virtuell konsertserie

Den verdenskjente superstjernen Josh Groban annonserte i dag at han vil gi ut et nytt album titulert Harmony i november.

I tillegg til nytt album vil Groban ta fans med på en virtuell konserturné i løpet av høsten med tre nye, intimkonserter filmet og livestreamet direkte til publikum. Se traileren her.

I juni gjorde Josh sin første livestream-konsert med høy lyd- og lyskvalitet som kunne sees i 63 land.

For å sparke i gang konsertserien vil Josh fremføre en konsert bestående av Broadway-favoritter 3. oktober 2020.

25. november fremfører Josh en konsert for å feire det nye albumet, Harmony, som slippes samme måned. 19. desember fremfører han sin første julekonsert noensinne.

"Å fremføre for publikum har vært en grunnstein i livet mitt så lenge og jeg savner den interaksjonen med fans", forteller Groban. "Selv om vi ikke kan samles ansikt til ansikt enda, gleder jeg meg til å dele nye opptredener og finne nye måter å møte fansen på samtidig som vi alle holder oss trygge".

Billetter til livestream konsertserien blir til salgs fra 18. august kl 22.00 her