​Justice slipper sitt tredje album

​Justice slipper sitt tredje album

Duoens første album på fem år inneholder ti nye låter inkludert singlene ”Safe and Sound”, ”Randy” og ”Alakazam!”.

Albumet åpner med låta ”Safe and Sound” som er den perfekte fanfaren på hva vi har i vente. Deretter sendes man fra RnB popsoundet til ”Pleasure”, og rett inn i rushen til ”Alakazam!”. Via ”Fire” og det elektroniske pianoet lander man og får tid til å la pulsen synke. ”Stop” er en skinnende discopop-låt som inneholder en av de beste refrengene som duoen noensinne har gjort. Morgan Phalen, som dueon samarbeidet med på Audio, Video, Disco, legger stemmen på ”Randy”. Niende låten på albumet, ”Love S.O.S”, klinger i deilig disco-stil, og er en perfekt blanding av eufori og kjærlighetssorg på en og samme tid.

Woman er utrolig velprodusert og detaljrikt, og bør høres og nytes i sin helhet.

Ta en titt på den 80-tallsinspirerte musikkvideoen til singelen ”Randy” under:

Justice albumdebuterte i 2007 med som ble en kjempesuksess verden over, og tronet US Dance/Electronic Albums listen. Oppfølgeren i 2011 var med Audio, Video, Disco der Justice utvidet sitt distinktive sound ved å skape et album fult av kontraster, inspirert av flere av deres musikalske influencers.

Woman tracklist:

1. Safe And Sound
2. Pleasure
3. Alakazam!
4. Fire
5. Stop
6. Chorus
7. Randy
8. Heavy Metal
9. Love S.O.S
10. Close Call

Lytt til albumet der du foretrekker å høre musikk HER.

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Rhino, Parlophone, Roadrunner Records og mange flere.