Maisie Peters slipper ny single skrevet med Ed Sheeran

“her gift for melody is remarkable” - Sunday Times Culture

“mixes strummed melodies and storytelling to cosmic effect” - Music Week

“one of the most exciting singer-songwriters in the game” - The Independent

“one of those truly authentic talents whose candid, catchy pop numbers are sure to stick in your heart and head” - Notion

Etter den første avspillingen på Zane Lowes New Music Daily Radio, har Maisie Peters gitt ut sin splitter nye singel ‘Psycho’, lytt til den her.'Psycho' er co-skrevet med Ed Sheeran og Steve Mac, og er Maisies første utgivelse siden hun signerte til Ed's Gingerbread Man Records, og er andre smakebit fra hennes nylig annonserte debutalbum, 'You Signed Up For This', som kommer 27. august og tilgjengelig for forhåndsbestilling nå.

Med sin punchy produksjon og øyeblikkelig minneverdige refreng viser ‘Psycho’ en selvsikker Maisie som reflekterer over giftige forhold og ekser. “‘Psycho’ forteller en dramatisk historie om noen som blir tatt igjen av sine egne løgner, og som ser ut til å føle veldig lite når de sårer andre mennesker. Jeg tror dette er noe omtrent alle i verden kan forholde seg til, inkludert meg selv.“‘ forklarer hun.

I den filmatiske musikkvideoen, medskrevet av Maisie og regissør Louis Bhose (Loyle Carner, Arlo Parks), følger vi henne når hun kontemplerer en plan for å forvirre sin utro ex ved å hyre inn en roterende gruppe kvinner til å spille henne.

Se musikkvideoen her

'Psycho' følger Maisys forrige iTunes-topp-single, ‘John Hughes Movie’, og ‘Trying: Season 2 (Apple TV+ Original Series Soundtrack)´, som hun skrev og ferdigstilte fullt i fjor mens hun jobbet med 'You Signed Up For This'.