Nickelback med samleplate og konsert i Telenor Arena

Nickelback med samleplate og konsert i Telenor Arena

4. november slipper et av verdens største rockeband sitt første samlealbum; “The Best of Nickelback Volume 1”, og 14. november står de på scenen i Telenor Arena.

“The Best of Nickelback Volume 1” oppsummerer Nickelbacks karriere på 73 herlige minutter fordelt på 19 spor, og inkluderer hitene “Photograph”, “How You Remind Me”, “Rockstar”, “Burn It To the Ground” og “When We Stand Together”.

Track list:

1.  Photograph

2.  How You Remind Me

3.  Burn It To The Ground

4.  Rockstar

5.  Savin’ Me

6.  Figured You Out

7.  Too Bad

8.  If Today Was Your Last Day

9.  Far Away

10.  Feelin' Way Too Damn Good

11.  Someday

12.  Never Again

13.  Lullaby

14.  If Everyone Cared

15.  Gotta Be Somebody

16.  When We Stand Together

17.  Animals

18.  This Afternoon

19.  Something In Your Mouth

Nickelback legger ut på turnè 26. oktober, og 14. november gjester de Telenor Arena. Forhåndsbestilling av “The Best of Nickelback Volume 1” er tilgjengelig på iTunes fra 8. oktober.

Nickelback har solgt nærmere 50 millioner album på verdensbasis. Etter gjennombruddet med superhiten “How You Remind Me” (15 uker på VG-Lista i 2002), har bandet hatt 18 singler på lister verden over, blitt nominert til Grammy 5 ganger og American Music Awards 3 ganger og ble utropt til “Group of the Decade” av Billboard Magazine i 2009.

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Rhino, Roadrunner Records og mange flere.