Nytt album fra Jason Derulo slippes 1 juni

Nytt album fra Jason Derulo slippes 1 juni

Jason Derulo sitt nye album "Everything Is 4" er nå tilgjengelig for forhåndsbestilling I iTunes. De som bestiller albumet får hitsinglen “Want To Want Me” og en ny låt “Get Ugly” umiddelbart.

Etter å ha dominert radio og hitlister I hele 2014 (forrige album Tattoos tilbrakte hele 54 uker på VG lista, da med 1. plass som bestenotering), forbereder Jason Derulo verden nå på sitt fjerde album “Everything Is 4” som slippes 1. juni.

Første single fra albumet er den sommerlige poplåta ”Want To Want Me” som kom tidlig i mars. Låta, som for et par uker tilbake satte ny rekord i flest radio adds på en uke i USA, ligger for øyeblikket topp 30 på Spotify i Norge og er spillelistet av NRJ og NRK mP3. Musikkvideoen ble lansert via datingappen Tinder og har i skrivende stund over 5 millioner visninger siden premieren 23 mars. Se den her:

De som forhåndsbestilleralbumet på iTunes, får ”Want To Want Me” og en ekstra låt ”Get Ugly” umiddelbart.

FORHÅNDSBESTILL PÅ ITUNES: http://smarturl.it/EverythingIs4

Ian Kirkpartrick er hovedprodusent av ”Everything Is 4”, men inneholder også bidrag fra Ricky Reed (Get Lucky) som tidligere har vært involvert i hits som Wiggle og Talk Dirty.

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Rhino, Parlophone, Roadrunner Records og mange flere.