Nytt Jason Derulo album med bidrag fra Matoma

Nytt Jason Derulo album med bidrag fra Matoma

Jason Derulo sitt nye album "Everything Is 4" slippes 1 juni. Du har kanskje allerede hørt supersinglen "Want To Want Me" som for øyeblikket ligger topp 20 på Spotify i Norge og har solgt til gull. Hør den her:

"Watn To Want Me" ligger også på 3 plass på iTunes i USA, 7 plass i Tyskland og har solgt til platina i Australia og gull i Canada.

I går annonserte Derulo tracklistingen til det nye albumet. Som ventet har han mange gjester med seg, men den hyggeligste gjesten er utvilsomt norske Matoma som er med på låta "Try Me" sammen med Jennifer Lopez. Se hele tracklisten her:

1. Want To Want Me

2. Cheyenne

3. Get Ugly

4. Pull Up

5. Love Like That (feat. K Michelle)

6. Painkiller (feat. Meghan Trainor)

7. Broke (feat. Stevie Wonder & Keith Urban)

8. Try Me (feat. Jennifer Lopez & Matoma)

9. Love Me Down

10. Trade Hearts (feat. Julia Michaels)

11. X2CU

Ian Kirkpartrick er hovedprodusent av det nye albumet ”Everything Is 4”, men inneholder også bidrag fra Ricky Reed (Get Lucky) som tidligere har vært involvert i hits som Wiggle og Talk Dirty. De som forhåndsbestiller "Everything Is 4" får release får single "Want To Want Me" umiddelbart, i tillegg til "Get Ugly" og "Cheyenne"

FORHÅNDSBESTILL PÅ ITUNES: http://smarturl.it/EverythingIs4

Jason Derulo hadde et fantastisk år senest i fjor i Norge - hans forrige album Tattoos (sluppet høsten 2013) dominerte radio og hitlister I hele 2014 og tilbrakte hele 54 uker på VG lista, da med 1. plass som bestenotering. Albumet produserte flere enorme hits som "The Other Side", "Talk Dirty", "Trumpets" og "Wiggle".

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Rhino, Parlophone, Roadrunner Records og mange flere.