A Boogie Wit Da Hoodie - Hoodie Szn artwork

Oppfølgerplate fra A Boogie Wit Da Hoodie

Multi-platina rapper A Boogie Wit Da Hoodie slipper i dag Hoodie Szn via Highbridge, The Label og Atlantic Records. Dette er oppfølgeren til hans siste prosjekt, International Artist, som vi ble introdusert til tidligere i sommer og på nykommeren kan man finne gjesteopptredener fra store navn som Don Q, Tekashi ix9ine, Offset, Tyga, Juice WRLD, Queen Naija, Young Thug, PnB Rock og flere.

International Artist mottok tidlig ros fra profilerte mediekanaler som Rolling Stone Magazine, som blant annet hyllet Boogie for å inneha "et talent for tiltalende melodier og minneverdig flyt som oppleves mer kreativt overbevisende enn hos hans likemenn". Videre roste Pitchfork Boogie for å være «særegen og ærlig, både mot byen sin og sin egen historie. Til tross for at musikken hans ikke materialiserer New York-rappens fortid, har han brakt med seg en sårt tiltrengt frisk tilnærming og fremstår som en viktig figur for byens fortropp».

Utropt av New York Times som “den mest lovende, unge rapperen byen har produsert på lang tid», skapte A Boogie Wit Da Hoodie bølger i 2016 med mixtapen Artist. Neste år fikk han sitt gjennombrudd med debutplata The Bigger Artist som debuterte som #1 på Billboard's liste over "Top R&B/Hip Hop Album" da den kom i september, i tillegg til at den var #4 på Billboard 200. Da tok det heller ikke lang tid før den solgte til gull-sertifisering, mye takket være hitsingler som låta "Drowning(WATER)", feat. Kodak Black. Som om ikke det var nok, har låtas tilhørende video samlet opp nesten 48 millioner individuelle visninger.

Lytt til Hoodie Szn her og følg A Boogie Wit Da Hoodie på FacebookInstagramTwitter og YouTube for oppdateringer.

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Big Beat, Rhino, Parlophone, Fueled by Ramen, Elektra, Roadrunner Records, Because Music og mange flere.