Pink Floyd 2022 fra venstre: Nitin Sawhney, David Gilmour, Nick Mason og Guy Pratt.

PINK FLOYD SLIPPER HELT NY MUSIKK

PINK FLOYD

FEAT. ANDRIY KHLYVNYUK FRA BOOMBOX

‘HEY, HEY, RISE UP’

EN SANG FOR UKRAINA

SLIPPES FREDAG 8.APRIL

INNTEKTER GÅR TIL THE UKRAINE HUMANITARIAN RELIEF FUND

I morgen, fredag 8.april, slipper Pink Floyd ny musikk til støtte for folket i Ukraina, i form av sangen ‘Hey, Hey, Rise Up’.

Dette er den første nye originalmusikken de har spilt inn som band siden ‘The Division Bell i 1994 og den første nye utgivelsen siden ‘The Endless River’ ble sluppet som det siste Pink Floyd-albumet i 2014.

Her får vi David Gilmour og Nick Mason sammen med mangeårige Pink Floyd-bassist Guy Pratt og Nitin Sawhney på keyboards, med en ekstraordinær vokalopptreden av Andriy Khlyvnyuk fra det Ukrainske bandet Boombox.

Se utfyllende pressemelding vedlagt.

Erling Midtstue

Catalog and Label Manager +47 94 88 85 58