Rival Sons 2022 (fra venstre: Mike Miley, Jay Buchanan, Dave Beste, Scott Holiday). Foto: Robby Klein

RIVAL SONS SLIPPER FØRSTE LÅT FRA NYTT ALBUM

RIVAL SONS ANNONSERER SITT KOMMENDE ALBUM: «DARKFIGHTER»

FØRSTE SINGEL UT ER DEN EKSPLOSIVE LÅTA "NOBODY WANTS TO DIE"

«DARKFIGHTER» SLIPPES 10. MARS

14. OKTOBER 2022 – Det 2x GRAMMY-nominerte rockebandet Rival Sons har avslørt detaljer om sitt etterlengtede nye album, DARKFIGHTER, som utgis 10. mars på Low Country Sound/Atlantic. Nyheten bør glede norske fans og bandet har et spesielt godt forhold til Norge. Rival Sons har nemlig spilt hele 33 konserter her på berget fra deres første besøk på Blå i Oslo 5.juli 2011.

Albumet er produsert av bandets mangeårige samarbeidspartner og multi-GRAMMY-prisvinner Dave Cobb. Annonseringen frontes av den eksplosive singelen Nobody Wants to Die, som nå er tilgjengelig på alle strømmeplattformer. Til singelen følger det også en musikkvideo regissert av Eli Sokhn. Sjekk ut videoen HER. «Nobody Wants To Die» markerer den første nye musikken fra Rival Sons siden utgivelsen av FERAL ROOTS (2019), som ga bandet to GRAMMY Award-nominasjoner.

Full pressemelding og biografi er vedlagt.

DARKFIGHTER Tracklist:

1. Mirrors