Foto: Pernille Sandberg

Rull inn i våren på en bysykkel med Chris Abolade

Det går unna for Chris Abolade for tiden. Etter at han i begynnelsen av mars markerte sitt første år som artist med å slippe EP'en «CHRISTIANIA BRENNER», er oslogutten allerede klar med ny musikk.

Singelen «Bysykkel», som slippes i dag, er en låt full av gode vibber. En låt du kan rulle inn i våren sammen med Abbo til. Snøen har smeltet og asfalten glinser i vårens første solstråler. Sneakers og bare ankler frekventerer gatene, blant sykkelhjul og en og annen sparkesykkel. Følelsen av vår lyser i ansiktet og strømmer inn i hjerterota. Og «Bysykkel» er soundtracket til denne følelsen.

Denne låta har Chris Abolade laget sammen med produsent og hitmaker Anders Nilsen, med hjelp av co-produsent André Jensen.

- Låta handler om self love, og om å savne noe eller noen. Og om at man av og til bare trenger de små tingene i livet for å ha det bra, forteller Abbo selv.

«For vi trenger bare oss to - når vi ruller gjennom Oslo - på en bysykkel»

«Bysykkel» er ute der du hører musikk nå.

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Big Beat, Rhino, Parlophone, Fueled by Ramen, Elektra, Roadrunner Records, Because Music og mange flere.