Sia - Together

Sia slipper ny singel fra sin kommende film Music

I dag slapp 9x Grammy-nominerte og multi-platina sertifiserte Sia sin nye singel "Together" fra sitt kommende album og film Music. "Together" er kun en av totalt 10 nye Sia låter skrevet av Sia og inkludert i filmen.

Musikkvideoen gir fans en sniktitt på Sias film "Music" der hun debuterer som regissør og har med skuespillerne Kate Hudson, Leslie Odom Jr. og Maddie Ziegler. Se musikkvideoen her. I filmen møter vi Zu (Kate Hudson) som mottar nyheten om at hun har blitt den eneste vergen for halvsøsteren ved navn Music (Maddie Ziegler), en ung jente med autisme. Filmen utforsker to av Sias favoritt temaer – å finne stemmen din og hva det betyr å skape en familie.

Manuset for Music er skrevet av Sia & Dallas Clayton basert på en kortfilm Sia skrev i 2007. Sangen "Together" er skrevet. Av Sia og Jack Antonoff samt produsert av Antonoff med produksjon av Jesse Shatkin. Både sangen og musikkvidoen blir utgitt via Monkey Puzzle/Atlantic Records.

Tidligere i år kunne man høre Sia på BTS singelen "On", og i fjor samarbeidet med Diplo og Labrinth for å lage supergruppen LSD. Debutalbumet deres, Labrinth, Sia & Diplo presenterer... LSD har over 1 milliarder strømminger så langt.

Sia slapp det Grammy-nominerte albumet This Is Acting i 2016 og har sementert sin rolle som en av vår tids største stjerner og etterspurte live artister. Hun har flere musikkvideoer i YouTubes "milliard visninger klubb" enn noen annen kvinne på planeten. I tillegg til sin egen suksess har Sia skrevet en rekke hits for andre superstjerner som Beyonce, Kanye West, Rihanna, Britney Spears, Katy Perry, med flere.