Skrillex overrasker med albumet "Recess"

Skrillex overrasker med albumet "Recess"

Skrillex tilgjengeliggjorde mandag hele sitt nye album Recess gjennom en  retro alien-app. Albumet kan forhåndsbestilles nå på iTunes og slippes førstkommende fredag 14. mars.

Forrige fredag slapp Skrillex en mystisk app som inneholdte en nedtellingsklokke og et retro alien spill. Nå på mandag ble det fort klart hva som var greia – hvert 30 minutt ble en splitter ny låt gjort tilgjengelig i appen. Den eneste måten å få hørt låtene på var å spille seg til et nytt nivå i spillet.

Nå er det klart at alle de nye låtene utgjør albumet Recess og at det slippes overalt allerede fredag 14 mars. Forhåndsbestill på iTunes

Recess ble skrevet og innspilt i Los Angeles, Seattle, Seoul, London, Stockholm, San Fransisco og Brooklyn med gjester som Ragga Twins, Chance The Rapper, Diplo, Passion Pit vokalist Michael Angelakos, OWSLA stjernene Kill The Noise, Alvin Risk og kommende stjerner som Milo & Otis.

RECESS TRACKLISTING:

1. All Is Fair In Love And Brostep with Ragga Twins
2.
 Recess with Kill The Noise, Fatman Scoop and Michael Angelakos
3.
 Stranger with KillaGraham from Milo and Otis and Sam Dew
4.
 Try It Out (Neon Mix) with Alvin Risk.
5.
 Coast Is Clear with Chance The Rapper and The Social Experiment
6.
 Dirty Vibe with Diplo, G-Dragon from Big Bang and CL from 2NE1
7.
 Ragga Bomb with Ragga Twins
8.
 Doompy Poomp
9.
 Fuck That (“F That” for amended)
10.
 Ease My Mind with Niki & The Dove
11.
 Fire Away with Kid Harpoon

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Rhino, Roadrunner Records og mange flere.