Ukens singel- og albumslipp fra Warner Music samlet i en oversikt!

Warner Music Friday: Ukens singel- og albumslipp

JIM går til pop-angrep
Jim -«Under Attack»
Jim Bergsted tar oss med inn hans musikalske univers med singelen «Under Attack». Låta er skrevet av JIM i samarbeid med Daniele Autore og Mugisho Nhonzi, og resultatet er en høyenergisk poplåt som blir sluppet i dag for oss å høre. «Under Attack» er allerede listet på NRK P3 og ute overalt hvor musikk kan strømmes og lastes ned! Trykk her for å lese mer fra pressemeldingen.

Future Duper følger følelser fremfor fornuft
Future Duper - «Feels So Good»
Future Duper er tilbake med ny låt og følger opp suksessen etter «Fever feat Hilde», låta som suste inn på spillelistene til P3, mp3 og NRJ, og er i skrivende stund fortsatt blant de 25 mest spilte låtene på norsk radio. Nå er produsent- og dansegulvninjaene fra Hønefoss klare med oppfølgeren «Feels So Good», denne gangen med talentfulle Hanne Mjøen på gjestevokal. «Feels So Good handler generelt om livets gulty pleasures», sier Lars og Benjamin. Les mer fra pressemeldingen og hør låta både høres og føles godt - her!

Linkin Park slipper «Invisible» i dag før albumslipp 19.mai
Linkin Park - «Invisible»
Linkin Park er ett av verdens største band, også på Facebook med over 62 millioner følgere og fans. Tilbørlig nok slapp de her også nyheten om deresnye album One More Light med livestream direkte fra Los Angeles. Albumet slippes 19. mai 2017, og blir rockbandets syvende studioalbum. Til nå har bandet delt gledelige smakebiter fra albumet med featuring-artister som Kiiara, Stormzy og Pusha T. I dag slippes singelen «Invisible» før albumslipp neste uke. Hør «Invisible» her og se lyric video nedenfor.

Kongelig nyhet fra Samir & Viktor
Samir & Viktor - «Kung»
Samir & Viktor har de siste årene tatt Sverige med storm, blant annet med hitene «Saxofuckingfon», «Bada nakna» og «Fick feeling». Totalt har duoen hanket inn over 100 millioner avspillinger de siste tre årene, og spredt sin musikkglede land og strand med sine forrykende live-show.Nå er svenskene endelig klare for å ringe nok en sommer inn med den fengende låta «Kung». «Kung» er inspirert av nettopp det; sommer, sol – og Skam. Hør låta her!

Paramore ute med nytt album i dag
Paramore - «After Laughter»
Med sin melodiske punk pop-rock har Paramore lagt verden for sine føtter. Bandet, med kjente hit-låter som «Still Into You» og «Ain’t It Fun», er endelig tilbake etter deres selvtitulerte album (2013) havnet på førsteplassen på Billboard ”Hot 100”. Tidligere i vår slapp bandet singelen «Hard Times», og bekreftet samtidig at de endelig slipper sitt etterlengtede, nye album «After Laughter» i dag. Supertrioen annonserte også at de gjester Norge i sommer som headlinerSlottsfjell-festivalen! Sjekk ut albumet her!

Samlet i en spilleliste finner du disse låtene og en rekke andre godbiter fra Warner Music. God helg!

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Big Beat, Rhino, Parlophone, Fueled by Ramen, Elektra, Roadrunner Records, Because Music og mange flere.