Woptober-fest fra Gucci Mane

Woptober-fest fra Gucci Mane

Atlanta-rapperen Gucci Mane slapp albumet Woptober lørdag 15. oktober.

Den talentfulle Atlanta-rapperen Gucci Mane er en av USA’s mest profilerte hip hop-artister, og det til tross for «fartsdumper» som dop-problemer, seriøse konflikter med andre artister, våpenbesittelse, arrestasjoner, fengselsstraff, husarrest og fotlenke.

Gucci brukte tiden han satt inne konstruktivt, har fått (mer) orden på livet, og har vært ekstremt produktiv etter at han ble en fri mann. Etter at han kom ut av fengsel brukte han bare seks dager på å spille inn "Everybody Looking", og den ble gitt ut bare 58 dager senere. Ute i juli i år gikk den rett til topps på R&B/Hip Hop-listene i USA. Og nå slipper han altså "Woptober"

Et album med 14 spor, hvor første smakebit "Bling Blaww Burr" er et onomatopoetisk slag i trynet med Young Dolph på gjestevokal. Gucci spytter hardt, og han blander iskald realisme med musikalitet og glimt i øyet.
«My mama found some sacks on me, kicked me out of her house/But I had $40,000 saved, I shoulda been moved out».

Sjekk ut musikkvideoen til "Bling Blaww Burr" her:

Albumet er smekkfullt av hooks, produksjonen nådeløst presis og Gucci samarbeider med blant annet Travis Scott, Rick Ross og tidligere nevnte Young Dolph.
Party og alvor, Woptober er et heftig og viktig album for Gucci, og for hip hop-fans.

Woptober tracklist

1. "Intro: Fuck 12"
2. "Aggressive"
3. "The Left"
4. "Money Machine" feat. Rick Ross
5. "Dirty Lil Nigga"
6. "Last Time" feat. Travis Scott
7. "Wop"
8. "Right on Time"
9. "Bling Blaww Burr" feat. Young Dolph
10. "Icy Lil Bitch"
11. "Love Her Body"
12. "Hi-Five"
13. "Out the Zoo"
14. "Addicted"

Hør albumet der du foretrekker å lytte til musikk, via denne linken.

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Rhino, Parlophone, Roadrunner Records og mange flere.